sobota, 18 lutego 2012

10 tygodniowa akcja paznokciowa; Tydzień 1: Nudna Panterka

Postanowiłam sie przyłączyć do 10 tygodniowej akcji paznokciowej zapoczątkowanej przez lady_flower123.
Cała zabawa polega na tym, aby co tydzień zamieszczać paznokcie z wzorkiem w danym temacie.

Myślę, że akcję tą wszyscy znają, ale na wszelki wypadek podaje link do akcji:

http://lady-flower123.blogspot.com/2012/01/10-tygodniowa-akcja-paznokciowa.html



Bez zbędnych ceregieli przedstawiam Wam mój pierwszy, zwierzęcy wzorek.
Motyw co prawda oklepany, ale panterka jest pierwszym skojarzeniem jeśli chodzi o zwierzęce wzorki. Lakierem podkładowym był Nude z Wibo(niestety zamazał mi się numerek), natomiast środki pomalowałam w ramach małego szaleństwa lakierem w kolorze brudnego różu (Pierre Rene, 34).








I jak Wam sie podoba moja różowa pantera? :) Co w ogóle myslicie o 10 tygodniowej akcji?
Już nie długo możecie się spodziewać następnych wzorków.


44 komentarze:

  1. też mam ten lakier Wibo i bardzo mi się podoba :-)
    będę musiała kupić jeszcze cienki liner i zrobić taką pantere ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny bardzo mi się podoba i może sama spróbuję :)
    A Twoja różowa pantera wygląda rewelacyjnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda ;) Bardzo fajny w ogóle ten nudziak z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne paznokcie! I wzorek tez bardzo ładnie wykonany, naprawdę super :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała pantera! Gratuluje, dobra robota ;) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci to wyszło ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne :) dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytałaś się mnie co to za balsam kupiłam do ust, wiesz na spierzchnięte usta lub wysuszone jest bardzo dobry szybko regeneruje i goi rany. Natomiast jego smak jest okropny, ze względu na smak nie polecam go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym tak nie umiała ale super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło, z kolorem nude panterka podoba mi się niesamowicie i czekam na następne motywy akcji paznokciowej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pazurki wyszły :) zrobisz mi takie? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ty masz cudowne pazurki i boskie włosy!! :) jezuu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka nudna to przecież cudo sama nie potrafiłabym zrobic tak pięknego wzorka!
    Jeśli lubisz kosmetyki zapraszam na rozdanie Sleek MakeUP

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne paznokcie i panterka na Nim ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam wszytskim za odwiedzanie mojego bloga i miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za komentarz ;) piękna panterka, sama baza z Wibo mi się maksymalnie podoba, kocham nudziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał piekne są ! :) to ja równiez poproszę takie !:D
    *Hmmm każdy lubi coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt wyszedł bardzo bardzo fajny. Masz śliczne pazurki :)

    Dodaję do obserwowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie są .! ;O
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to wygląda, w ogóle masz ładne paznokcie, więc pewnie każdy lakier wygląda fajnie:D

    Próbowałam kleju, który był dołączony do jakichś tanich rzęs (ok.12zł ?) i nie był dobry, o tym z tych za 5zł to już w ogóle nie wspomne, to była jakaś chińska woda, a nie klej:D Więc już nawet nie otwieram tego kleju, jeśli już zainwestowałam w Duo to będę sukcesywnie go zużywać, a jest go dużo:) Duo nie wydaje mi się jakiś bardzo mocny, myślę, że jak niektórzy piszą 'nie do zdarcia' to on nie jest, bo jest bardzo gumowy i łatwo go oderwać. Nie mam jeszcze jakiejś super wprawy i czasem pokleje sobie nim rzęsy i to mnie wkurza, bo później muszę tę gumę zrywać:D U mnie, największą jego próbą była jak dotąd studniówka, na której wytrzymał od 18:30 do trzeciej w nocy, i to przy lekko łzwawiącym połowę tego czasu oku. Ogólnie jest dość dobry, ale jeśli sprawdzają Ci się kleje dołączone do rzęs, to nie widzę sensu kupować go, bo i po co wydawać niepotrzebnie pieniądze :).

    Co do włosów, to też rozczesuję je od dołu, nawet na mokro. Może spróbuję tego sposobu z czesaniem na sucho, ale boję się strasznie, że zrobi mi się siano. Rozczeszę je porządnie przed myciem i jeśli po nie będę bardzo rozczochrane to się zdecyduję, jeśli będę miała wielkie kołtuny to chyba się nie odważę :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zależy też od odcienia koloru :)) hehe ja osobiście nie założyłabym na siebie za dużo kolorów, musze mieć ciemny dół i coś jasnego na górę, albo na odwrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. paznokcie wyglądają super, ale ja nie mam takich zdolności manualnych, by coś takiego stworzyć :(a szkoda!
    obserwuję i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. paznokcie ci wyszły śliczne:) ja bym nie miała cierpliwości do takiego wzoru;p

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny ten zwierzęcy wzorek:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem wygląda pięknie :-D.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyszlo! marzą mi się takie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie fajne paznokcie . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo seksi wyglądają takie pazurki ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się bardzo podobają! Ja moje niestety musiałam skrócić... Wzmacniam je na razie. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ~pieknaodzawsze.blogspot.com~ Miło byłoby liczyć na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna panterka, poważnie:D!

    OdpowiedzUsuń
  31. ladnie to wyglada :) choc sama u siebie wole bez zbednych wzorkow...

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne pazurki. masz smykałkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna jest taka akcja ;)
    a Twoje paznokcie są oryginalne. swietne!:)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz przepiekny ksztalt panzokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie lubię motywu panterki, ale Twoje wykonanie mega mi się podoba! ♥

    Zapraszam w wolnej chwili http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. naprawde? jeeeej ja byms ie wkurzyla 0o bo podklad jest rewelacyjny "D ja naszczescie do okola siebie i na studiach i w domu rodzinnym mam tlyko rossmana ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. to ma konsystencje jak lakier do paznokci ;)) i nawet jak czasem wyjade za skorki to sie nie rpzejmuje ;)) wchlania sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. mnie bardzo sie podoba, super ci wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam takie paznokcie ;)
    http://laggerfeld.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny wzorek mi tak ładnie panterka nie wyszła jak ją robiłam

    OdpowiedzUsuń
  41. Robiłam wiele tego typu wzorków, ale nie ma to jak robienie takich wzorków na długich paznokciach! dlatego teraz staram się je zapuścić.
    Jak przeglądam Twoje posty to zdaję sobie sprawę, że muszę wydać kupę kasy na różne kolory lakierów, których nie mam w swoim zaopatrzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładna panterka i kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)