sobota, 25 lutego 2012

10 tygodniowa akcja paznokciowa, Tydzień 2: Słodkie kokardki


Czas na Tydzień drugi akcji paznokciowej, czyli słodkie paznokcie.Słodkie zinterpretowałam jako urocze i namalowałam wzorek, który jest pomieszaniem kokardek i kropeczek, więc bardzo uroczo:)
Kiedyś daaaawno temu widziałam takie wzorek gdzieś w necie- czarna końcówka, miętowa kokardka i kolorowe kropeczki i zakochałam się w nim. Cały czas miałam go w głowie, ale nigdy nie było okazji by namalować coś tak słodkiego aż do teraz..

Zdobienie jest śliczne, co prawda drżała mi troszkę ręka przy malowaniu tych kokardek i nie wyszło super równo, ale i tak mi się podoba...z małym szczegółem...zbąbelkował mi lakier :(
Użyłam jako topu odżywki Maximum Growth Sally Hansen i już wiem dlaczego jej nie mogę zużyć..Okropnie bąbelkuje lakier, wrrr (może dlatego, że ona chyba powinna być używana jako baza, ale tak tez sie nie sprawdza) :/ 
Dlatego spoglądam na moje paznokcie tylko z daleka bez okularów- wtedy wyglądają tak jak sobie wymarzyłam  ;)

 spójrzcie na kokardki:(

z daleka już lepiej, prawda ;)



Lakiery użyte do zdobienia: 
Czarny Golden Rose
Wibo NUDE
Miętowy własnej roboty (biel+ Essence multi dimension 73+ niebieski Wibo)
Kropeczki są wykonane róznymi lakierami i szczerze mówiąc nie pamiętam nawet jakimi

30 komentarzy:

  1. Ale cudowny efekt. Sama bym chciała takie pazurki. Swoją drogą fajna ta tygodniowa akcja paznokciowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jesli Ci się podoba to przyłącz się do niej :)))

      Usuń
  2. super, bardzo ładne kokardeczki...

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! :) jeszcze takich nie widziałam! :)
    jeśli masz ochotę- dodaj mnie do obserwowanych a na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mani, słodki i na tydzień groszkowy też by się załapał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! A no przecież z lupą nikt zaglądać nie będzie ;D A tak w ogóle - bardzo fajną masz płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :D świetny wzór :) dodaję do obserwowanych:) i zapraszam do mnie na rozdanie : kosmetyczkamaggie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, słodkie śliczne! Dlaczego ja tak nie potrafię? :( Sama się zastanawiam nad tą akcją paznokciowych tygodni ale boję się że nie sporstam wyzwaniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. super efekt - jak zrobiłaś te kopeczki ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezuuu ty to masz pomysly :)!!!! cudowne pazurki a teraz odp na pytania ciag dalszy:

    ja szczerze mowiac tez rzadko uzywam tych do stopniowania tez mi niszcza wlosy chyba sa juz tepe.. :P a podcinam wloski takimi nie fryzjerskimi tylko krawieckimi duzymi do ciecia materialu.. sa mega ostre i mi kompletnie noe rozdwajaja końcówek.. zawsze na sucho scinamP
    moze w tym efek.. ale ja mowie zalerzy od dnia czasami zrobie pzredizalek i mi sie super ukladaja a czasami sa niesforne do ulozenia.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. w tagu masz, ze nie kupilabys beauty blendera, nie musisz, wpadnij na moj konkurs i wygraj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tutaj masz swatch tego różu http://www.pinkmelon.de/test/make-up-2/teint-2/rouge-blush/essence-marble-mania-blush-farbe-01-swirlpool-l.html ogolnie wyglada fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. te paznokcie sa przepiekne !! :)) jestem w sozku ;)) jejuuu jak bym chciala takie miec na studniowke za rok < 33

    OdpowiedzUsuń
  14. no niekoniecznie, jak dla mnie za słodkie, ale urocze rzeczywiście są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ty to zrobiłaś :)Ślicznie to wygląda,ja nie mam takich zdolności i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym testowała oba na raz, dla mnie odżywka z Alterra to najlepszy kosmetyk jaki miałam i do końca życia będę ją kupować. Troszkę źle bo używam odżywki do balsamie i nie mogę jednoznacznie stwierdzić jak działa na moje włosy :( a wybierać nie chcę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to nie działało bo zawsze przemyciłam coś co"będę nosić później" i szkoda było wyrzucać

      Usuń
  17. świetny blog ! ;d

    Obserwuję i liczę na to samo . http://nofashion-nolife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny i interesujący blog! Zapraszam do mnie do Obserwowania i Komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach gdybym ja tak umiała :/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz długie paznokcie <3<3
    zostałaś o-TAG-owana http://naturaipiekno.blogspot.com/2012/03/zostaam-otagowana-part-ii-p.html
    zapraszam do zabawy jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne !!! Masz talent.. :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)