środa, 8 lutego 2012

Eveline Paznokcie twarde i lśniące jak diament

Jesienią moje z natury mocne paznockie dopadła jakaś depresja i zaczęły się potwornie łamać i rozdwajać. Przeszukując KWC odnalazłam ten magiczny specyfik, kupiłam i pokochałam.





Obietnice producenta:
Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.

Link do KWC:  http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=41916
89 HITów mówi samo za siebie ;)


Moja opinia:

Zgadzam się w 100% z producentem. Odżwyka wzmocniła moje paznokcie i sprawiła, że znowu są zdrowe i twarde. Dodatkowym plusem jest to, ze odkąd jej używam paznokcie rosną jak szalone!

Na początku przez 3 tygodnie używałam tak jak radzi producent- przez 3 dni dokładałam po kolejnej warstwie, po czym zmywałam i zaczynałam od nowa.  Nie lubię gołych pazurków, ale Eveline ma piękny mleczny kolor i nawet solo wygląda na paznokciach schludnie i zdrowo.

Po tej 3tygodniowej kuracji moje paznokcie osiągnęły satysfakcjonującą mnie długość i zaczęłam używać preparatu jako bazy. Choć od zakupu minęły już ponad 3 miesiące lakier się nie skończył, nie zgęstniał. Myśle, że posłuży mi jeszcze 1,5 miesiąca.
Dodam, że ja zapłaciłam za nią w drogerii WISPOL ok 8-9 zł, ale wiem, że często bywa w Rossmannie na promocji za 9zł z groszami (np obecnie 9,49zł)

Nie zauważyłam żeby przedłużała trwałość lakieru, ale na pewno jej nie skraca.


Jest to zdecydowanie mój KWC wśród odżywek. Eveline z diamentami jest według mnie tańszą i lepiej prezentującą się na paznokciach wersją Nail Teka.

12 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz dłuuugie pazurki, wow!

    Będę musiała się rozejrzeć za tym cudem, bo też mam łamliwe i słabe paznokcie ostatnimi czasy. :-/ Ile kosztowała Cię odżywka? I co oznacza skrót KWC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te paznokcie to dzięki Eveline, bo mimo, że na paznokcie nie mogę narzekać, to zimą zazwyczaj mogłam pomarzyć o tak długich, ciągle coś sie łamało, a ostatnio wręcz musiałam je skrócić, bo mi się znudziły tak długie :D

      Dopisałam informacje co do ceny:) Jeśli interesuje Cię ta odzywka biegnij do Rossmanna bo własnie jest w promocji za 9,50zł :)

      KWC to Kosmetyk Wszech Czasów.

      Usuń
  2. O! Dzięki za informację i rozszyfrowanie skrótu. Pobiegnę do Rossmanna dopiero w przyszłym tygodniu, mam nadzieję, że ją jeszcze złapię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na promocji będzie od jutra;)
    Muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam Cię na konkurs w którym do wygrania jest bon o wartości 100zł do wydania
    w sklepie internetowym dash 44:-)

    pozdrawiam!

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem na palteke sleek ♥ nie zapomnij...

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne paznokcie! chyba muszę również przetestować tą odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też zaczełam używac tej odżywki i mam nadzieje że także będe mieć takie ładne, bo ostatnio moje szponki przechodzą kryzys:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obecnie ją testuje :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam na swoim blogu recenzje tej odżywki i jestem nią zachwycona. Chociaż nie wiem dlaczego, ale paznokcie wolniej mi chyba rosną teraz, ale to mi jest akurat obojętne. Ważne, że są i się nie łamią ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta odżywka ma w składzie formaldehyd... To silnie rakotwórcza substancja wymieniana na każdej stronie internetowej odnośnie raka. To również wyjaśnia jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że występuje on tam w formie kwasu (dlatego niszczy skórki) aby reszta składników mogła dostać się do paznokcia. Dlatego też TYLKO JEDNA warstwa dziennie. Nie radzę przesadzać z ilością nakładania, chyba że chcemy pozbyć się paznokci z palców.

      Usuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)