środa, 8 lutego 2012

Migoczący początek

Witam wszytskich na moim blogu.
Z założenia poświęcony będzie on tematyce głównie kobiecej. Pomysł powstał już dawno, ale nie wiedziałam jak takiego bloga ugryźć. No i wciąż nie wiem, ale liczę, że z biegiem czasu się dowiem.

To tak słowem wstępu, a teraz przechodzę do sedna.
Oto moje miłości ostatniego czasu:

Simple Beauty 016
Mój najnowszy nabytek.
Niestety lakier jest wyjątkowo mało kryjący. Żeby uzysać efekt ze zdjęcia nałożyć trzeba 4 warstwy lakieru. Przyda sie też jakiś top, gdyż lakier zasycha na lekko chropowato. Na pocieszenie dodam, że schnie wyjątkowo szybko, więc te 4 warstwy to nie jest jakieś wielkie poświęcenie.
Trwałość lakieru jest w porządku, mam go już na paznokciach 4 dzień z topem Nail Teka i nawet nie odprysnął. Cena zachwyca, bo kupiłam go za całe 3zł!

W sztucznym świetle:



Art de Lautrec 04B
Ten również nie jest kryjący, dlatego nakładam go jako top na 2 warstwy czarnego lakieru. Tu Golden Rose.
W zasadzie tak, czy siak robiłabym to z oszczędności (spotkałam ten lakier raz w życiu, kupiłam go i więcej nigdzie poza moim domem go nie widziałam). Trwałość średnia, do 4 dni. Zdjęcia nie oddają całego uroku kolorowych drobinek. Musicie uwierzyć na słowo, że w rzeczywistości błyszczą jak szalone.

W świetle dziennym:



I w sztucznym świetle:




Jesli Wam się podoba efekt, uwierzcie, że na zywo wyglądają jeszcze piękniej! Szczególnie w sztucznym świetle :)

5 komentarzy:

  1. heh widzę, że też zaczęłaś dopiero :) dzięki za obserwację i również obserwuję :) zobaczymy jak nam pójdzie :P
    a lakiery wyglądają super tylko szkoda, że są nietrwałe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czegoś tzreba zaczać:D

      Jak dla mnie lakiery nie są mniej trwałe niż lakiery z przedziału cenowego do 10zł, więc jeśli ma się dobry lakier nawierzchniowy można zainwestować, szczególnie te 3zł w Simple Beauty, który kolejny dzień ani myśli się poddawać :)

      Usuń
  2. również witam:) tych lakierów nigdy nie miałam, ostatnio coraz więcej oglądam takich brokatowych cudeniek i kto wie może się kiedyś do nich przekonam:P zapraszam do siebie:)i obserwuję jako 2ga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz te paznokcie! a kolorki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś ten lakier za 3 zł? Ja też taki chcę!!!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)