środa, 15 lutego 2012

Spóźnione Walentynki ;)


Moje walentynkowe brownie z konfitują wiśniową, jamiii :)


Walentynki spędziłam w domu z moim facetem. Przygotowaliśmy sobie z tej okazji romantyczną kolację i film, którego stety niestety nie zdązyliśmy oglądać. Przyznam się szczerze, że jako nastolatka nie lubiałam tego święta, a teraz, no cóż, chyba się cofam ;)

Jako, że nie przepadam za różem na sobie mój makijaż walentynkowy utrzymany był w innej kolorystyce. 

Użyłam: 
-Cienie MIYO: Vanilla 04
-Paleta Sleek Storm: czerń i bordowy brąż (pierwszy z prawej w górym rzędzie)
-Tusze: Avon SuperShock +Eveline Volumix Fiberlast
-Eyeliner: żelowy Sleek w kolorze czarnym
- Brwi: kredka do brwi Catrice 020 






A to moje walentynkowe pazurki, do niego nie pasujące, ale słodkie, błyszczące i z różowym elementem! W tej kwestii nie mogłam się powstrzymać przed małym szaleństwem, szczególnie, że mam kilka dni wolnego ;)


Lakiery:
Baza Eveline z diamentami
Serdeczny: Miss Sporty Clubbing 404
Reszta: Butterfly 351
Brokat Simple Beauty 169
Top coat Avon Nail experts







A Wy jak spędziliście Walentynki? :)




28 komentarzy:

  1. ciasto wygląda apetycznie mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasteczko wygląda tak apetycznie, że aż zgłodniałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. również w towarzystwie ukochanego mężczyzny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciacho nie tylko wyglądało smakowicie, ale też było pyszne. Polecam zrobić każdemu choć raz. Ja robiłam z przepisu pozytywnej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak myję przeważnie włosy raz w tygodniu w weekend,a jak nakładam olejek na tygodniu to rano suszę,ale bardzo rzadko.Albo nakładam kilka godzin przed zmyciem wieczorem,to zależy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz epickie oczy i przewspaniałe włosy! Paznokcie również :) Na ciasto mam ogromną ochotę być może w weekend jakieś zrobię. A makijaż bardzo mi się podoba, nikt nie powiedział, że w walentynki nawet oczy mają być w różu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciasto wygląda magicznie, na pewno było pyszne.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto, widać, pycha.
    Rzęsy piękne, zadowolona z tego tuszu jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pyszne ciacho. Śliczny mani; masz bardzo ładne paznokcie, dlatego też będzie fajnie jak dołączysz się do akcji paznokciowej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam! Ciasto wygląda przeeepysznie!! :)

    Zapraszam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasto wygląda bardzo apetycznie!!! aż zgłodniałam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudny makijaż ! i śliczne oko :)
    pazury też :) ciekawe czemu nie zdążyliście obejrzeć hehe ;)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Simple Beauty 016 - jeden z moich ulubieńców. Pozdrawiam i obserwuje i proszę o to samo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie wyglądają przepięknie. Podziwiam osoby, którym się chce robić tego typu rzeczy, ja jestem strasznie niecierpliwa i nigdy nie mogę się doczekać wyschnięcia lakieru. Jednak dla takiego efektu chyba warto się pomęczyć troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja akurat mam to szczęście, że jestem jedną z tych osób, które zdobienie paznokci odpręża ;)

      Usuń
  15. ładny makijaż oka i ładne paznokcie. zazdroszczę, bo moje są słabe i się rozdwajają, nie ma mowy o takiej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj odżywkę do paznokci Eveline, o której pisałam kilka ostów niżej :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Z tego przepisu: http://pozytywnakuchnia.pl/klasyczne-brownie/

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. makijaż i paznokcie cudowne! może jakiś tutorial dodasz?
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kiedyś jak będę miała więcej czasu do południa może pokuszę się na jakiś mały tutorial :))

      Usuń
  18. makijaż całkiem w moim stylu, taki delikatny <333
    A ja tam nie przepadam za tym świętem ...xD
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie ;**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny makijaż taki delikatny :) Co do tuszu z Avonu to mam go i lubię :))
    bardzo fajny blog, dodaję do obserwatorów i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego nowego bloga: http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor oczu masz, makijaż bardzo ładnie wykonany a zdjęcie z ciastkiem..mniam, aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie oczka! ciekawy blog bede zagladac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. taguję i zapraszam do zabawy, info na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm...brownie:) czasami nie zdąży ostygnąć a już go nie ma:D Makijaż cudowny - uwielbiam delikatne, naturalne i subtelne kolory, a Tobie w nich pięknie:) obserwuję, bo wrócę z pewnością:D w wolnej chwili zapraszam tez na moje strony - moze znajdziesz cos dla siebie:)

    Pozdrawiam Cię serdecznie:)
    M.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)