piątek, 2 marca 2012

10 tygodniowa akcja paznokciowa, Tydzień 3: Afrykańska tęcza pod pęknięciem


Czas na tydzień trzeci i paznokcie tęczowe!
Tytuł został zainspirowany moim facetem, który na widok moich paznokci zapytał: "A co ty sobie takie afrykańskie paznokcie zrobiłaś dziś?" :D Oj ten mój facet...On Afrykę widział nie powiem gdzie ;)

Wymyśliłam sobie, że moja tęcza będzie bardziej pastelowa niż jaskrawa i długo myślałam w jaki sposób mam otrzymac ją na moich paznokciach jednocześnie nie mając lakierów do niej potrzebnych. Znalazłam na to sposób... Wymieszałam z białym lakierem kolory kobaltowy, czerwony, pomarańczowy i musztardową żółć i otrzymałam: ciemny niebieski, różowy, brzoskwiniowy i bananowy kolor. Do tego dorzuciłam kolor miętowy oraz lakier w odcieniu niezapominajki i pastelowa tęcza jak znalazł! :) Niestety po wykonaniu jej stwierdziłam, że takie łyse kolorowe paski wyglądają mało atrakcyjnie i dorzuciłam na to czarny pękacz z Barry M. To był strzał w 10!

z inspiracją ;)

Nieskromnie powiem, że według mnie takie kolorki wyglądające zza pęknięć  prezentują się rewelacyjnie...;) 


A Wy co myślicie o mojej pękniętej tęczy? Podoba wam się, czy może wolicie pękacze na jednolitej bazie?

41 komentarzy:

  1. jest naprawdę super; pękacz sprawia że zamiast kolorowego kociokwiku jest świetny przełamany wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tło dla pękacza, które jakoś mimo wszystko nie za bardzo mnie kręcą, a tutaj taki zaskok! Super :) W ogóle fajna akcja z różną tematyką na każdy tydzień :)
    I jeszcze chciałam Ci najserdeczniej podziękować za taaaaaaaki miły komentarz dotyczący mojego makijażu, normalnie spadłam z krzesła, dla mnie każde miłe słowo jest na wagę złota, mało ich jest w moim bycie ;D Ale tak miłe to już w ogóle, zarumieniłam się nawet teraz :) Na pewno makijaże pojawią się i to w wieeeelkich ilościach, ale dopiero się rozkręcam :) Mam nadzieję, że rozwinę skrzydełka i coś z tego będzie haha :) Jeszcze raz dziękuję Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, ze nie zrobiłas zdjęcia bez pękacza, ale na prawdę wygląda to fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zrobiłam, ale chyba usunęłam, bo bylo to zdjęcie zrobione wieczorem, w beznadziejnym świetle i z ubrudzonymi jeszcze skórkami gdzieniegdzie... Poza tym naprawdę wyglądało to przeokropnie :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajy pomysł na łączenie lakierów! Jak to zrobiłaś? Na mokro na sucho mieszałaś? Pasami? Bo wyglądają jak tęcza idealnie przechodzą po odcinaniach . Super pomysł z tym pekaczem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kawałku jakiejś plastikowej podkładki robiłam "kleksy" lakierów i mieszałam każdy kolor z białym tak by wyszła u wszytskich mniej więcej jedna hmm tonacja? Żeby po prostu nie były jedne bardziej, a inne mniej jaskrawe, tylko jedno natężenie koloru ;)Później po kolei w każdym kleksie maczałam liner i robiłam pasy pionowe... Okazało się, że nie wygląda to jednak tak jak sobie wyobrażałam, więc nałożyłam na to pękacz i to własnie on podbija ten efekt przejścia kolorów :)

      Kurczę dziewczyny jesteście kochane, bardzo bardzo dziękuję za wasze miłe komentarze!!!! :*:*:*

      Usuń
  6. wow, fantastyczny pomysł i cudowny efekt!:D
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne. Ja w ogóle nie lubię pękających lakierów, ale w tym wydaniu naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uzyskałaś bardzo fajny efekt <33

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!! Bardzo mi się podoba!!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. to chyba najlepsza i najciekawsza tecza jaka widzialam w tej akcji,super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj aż się zaczerwieniłam, dziękuję ślicznie:*

      Usuń
  12. te panzokcie wygladaja genialnie !! masakra jestem zakochana tym jak Ci to wyszlo 0o !

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne te paznokcie. dodaję do obserwowanych. :) wpadnij na moje pierwsze rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html do wygrania lakiery i naklejki do paznokci oraz pędzelek do makijażu. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe i śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow very great!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!świetne!!zazdroszczę,że masz cierpliwość do takich 'rzeczy'' :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje Wam wszytskim kochane za komplementy na temat mojej tęczy, wasze ciepłe słowa dla mnie wiele znaczą :* :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie to wygląda.. Ja klasyczną tęczę odpuściłam bo było mi zbyt pstrokato.. Taka jest zdecydowanie przyjemniejsza do noszenia na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tez musze sie zaraz zmierzyc i zobaczyc do jakiego chce dojsc celu. ale na bank talia idzie w dol do maja musze miec brzuch jak sciana :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję ;* genialną dałaś bazę, świetnie wygląda to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne to... szkoda, że za nic na świcie bym tego nie zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny efekt! Jak podrosną mi pazurki na pewno takie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne paznokcie ;)

    Zapraszam na moją stronę na facebook https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiekna kolorystyka! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię pękaczy, ale z tęczowym podkładem wygląda to rewelacyjnie :) ślicznie to wyszło :) dodaję się do ulubionych i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne <3 + obserwuję ;>

    *
    http://koongaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ale świetne paznokcie ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  28. ale piękne paznokcie! świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No to jest dopiero piekna tecza taki wzorek rozumie. Jeszcze powalcze z moim pekaczem bo dopiero co trafil w moje dlonie. Tak na marginesie masz swietne paznokcie, dlugie az zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)