czwartek, 8 marca 2012

10 Tygodniowa akcja paznokciowa; Tydzień 4: Pastelowe groszki


Nastał długo wyczekiwany przeze mnie tydzień czwarty i groszki! Szczerze mówiąc nie mogłam się go doczekać, miałam tyle pomysłów, a jak przyszło co do czego to... Wszystkie pomysły przestały być dla mnie dość atrakcyjne i stwierdziłam, że do niczego nie będą pasować.
W końcu zdecydowałam się na modne pastele, half moon i cyrkonie (?) które pasują do mojego pierścionka :)

Oto efekt:



Użyte lakiery:
Miętowa mieszanka różnych lakierów
Bananowy Wibo

Nie mogłam niestety zrobić dobrego zdjęcia, ręce mi się trzęsły i chyba było już ciut za późno, słoneczko zaszło i nawet na biurku koło okna był cień, stąd te zdjęcia na tle twarzy (byłam prawie przyklejona do szyby:D).

To najlepsze zbliżenie jakie udało mi się wykonać, a i tak jest słabe

Mi to zdobienie bardzo przypadło do gustu i rewelacyjnie się z nim czuję.

Jest chyba modnie i baardzo uroczo, może aż za uroczo.. Jak myślicie? :)

Jeśli złapię jutro dobre światło pochwalę się prezentem jaki dostałam od mojego mężczyzny na dzień kobiet, jestem przeszczęśliwa, bo jest to coś do włosów co bardzo chciałam mieć, a chwilowo miałam wazniejsze wydatki :)

54 komentarze:

  1. Super wyglądają, a ile to pracy Cię musiało kosztować? Ufff.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:*

      Oj właśnie nie aż tak długo, kropeczki nie są trudne do wykonannia i jak się nakleja te kamyczki to linia od half moon nie musi być idealnie prosta, więc idzie dość szybko, najgorsze wysychanie lakierów ;)

      Usuń
  2. ładne :) Ja niestety nie mam cierpliwości do zdobień i praktycznie zawsze maluję na jeden kolor. Podziwiam dziewczyny, które mają cierpliwość i talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Są po prostu przepiękne ! <3 Ja bym chyba nie potrafiła sobie sama takich zrobić.
    Te pazurki są całkowicie w moim stylu ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) bardzo fajny pomysł na wzorek, zainspiruję się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będzie mi bardzo miło:)

      Usuń
  5. Bardzo lubię tę akcję paznokciową. Dziewczyny mają świetne pomysły. Twój też jest super :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bogato :DD, ale bardzo ładnie chociaż nie przepadam za half moon

    OdpowiedzUsuń
  7. NIesamowicie wyglądają :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja obserwacja mojego bloga jest uzalezniona od tego, czy ja zaobserwuję Twojego? Jeśli Ci się nie podoba sam z siebie to go nie obserwuj.

      Ja zawsze sprawdzam blogi moich komentujących i raczej je obserwuję, bo zawsze lepiej mieć więcej do poczytania, a między innymi dzięki komentarzom mogę poznać Wasze blogi ;)

      Ale nie chcę by ktoś mnie obserwował interesownie, pomimo, że nie podoba mu się mój blog.

      Usuń
  8. Przepiękne !!!

    A ja tak się zawsze zastanawiam, jak dziewczyny radzą sobie z takimi przyklejanymi ozdobami w codziennym życiu. Ja raz tylko przykleiłam takie kamyszki i stale o coś haczyłam pazurkami.. Szlak mnie trafiał przez to.. Nigdy więcej wypukłych ozdób !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wiesz, ja w ogóle ich nie czuję, tzn nie zawadzają mi i nie haczą bo staram sie je zatopić w lakierze i nakładam na nie podwójną warstwę utwardzacza. Za to uwielbiam sobie jezdzić po tych ozdóbkach na kciukach opuszkami innych palców, taki masaż... :D

      Usuń
    2. Hmm.. Może ta podwójna warstwa topa to klucz.. Chyba dam im jeszcze jedną szansę i sprawdzę czy to pomoże :)

      Usuń
  9. co za cudowny błękitny kolorek! mm.... <3 uwielbiam takie!
    i super pomysł z cyrkoniami :P


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Są po prostu przepiękne! Jesteś bardzo zdolna, podziwiam twoją kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZEPIEKNE. NIC DODAC NIC UJĄĆ. ZAPRASZAM NA MOJE PIERWSZE ROZDANIE;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te paznokcie są niesamowite! Cudnie się prezentują! :)


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są Twoje pazurki :)))

    zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja Twojego bloga już obserwuję ;)


      Dziękuje wszytskim za przemiłe komentarze! :*

      Usuń
  14. masz piękny kształt paznokci:)
    bardzo ładny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne są, lekko kiczowate, ale wcale nie w złym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem Ci, że A6W daje świetne efekty, a nie spodziewałabym się, bo to dopiero 15 dzień. mam nadzieję, że wytrwam do końca . jestem ciekawa, jak będzie po 42 dniach <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej że Ci się chciało :P ja nie mam cierpliwości do robienia wzorków, ale wyszło b. ładnie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na 1 część zdjęć z Paryża :)
    Vegaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam takie buty jak najbardziej. Noga się w nich nie męczy i mają ciekawy, wyróżniający się wygląd. Zachęcająca jest też cena- za swoje, kupując przez internet zapłaciłam 150zł :)
    Dziękuję ślicznie za obserwowanie, to wiele dla mnie znaczy ;*

    +Zastanawiam się nad tą akcją odchudzającą. W sumie mam podobne wymiary, tyle, że ja 57kg i 161cm :(
    Obawiam się, że nie dam rady..

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne pazurki! Jak dla mnie są urocze, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym zrezygnowała z cyrkonii, całe błękitne w kropeczki, o ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było zbyt oczywiste, proste, bo tak to maluję często, a ta akcja ma mnie troszkę zmotywować by robić coś więcej niż zwykłe 5 minutowe mani, coś bardziej skomplikowanego ;)
      Ale oczywiście nie twierdzę, że proste z kropeczkami byłyby brzydsze :))

      Dziekuję za serdecznie komentarze:*

      Usuń
  22. słodkie te pazurki, podziwiam umiejętności Twoje, bo ja bym tak w życiu nie umiała pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. co do wazelinki, to szczerze mówiąc nie wiem, bo te zapachowe też przecież mają witaminy ale są z myślą o ustach głównie tak mi się wydaje, więc polecałabym zwykłą bez dodatków zapachowych ani barwników ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. urocze wykonanie, uwielbiam taką kolorystykę :) podoba mi się także pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeden z moich ulubionych motywów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow jestem pod wrażeniem, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  27. Paznokcie są . Omnomnomonm <33 . ! Przecudne ! ; ) I ogólnie fantastyczna ta szczotka. Moja koleżanka czesze się tylko i wyłącznie z włosia konia. ; ^

    + obserwuję . rewanż ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. jaaaaaaaaaaaa uroczooooo;) masz bardzo ladna plytke paznokcia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale mi się podoba!
    świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne. Sama interesuje się stylizacjami paznokci i jestem ciekawa, jak przykleiłaś te "małe cyrkonie"? Musze chyba takie zdobienie wypróbować. Robiłam już coś podobnego, ale właśnie bez tych "cyrkonii".
    No i chyba taki kolor lakieru też muszę zakupić, bo nie mam takiego w mojej kosmetyczce (musze dodać, że jestem uzależniona od kupowania lakierów do paznokci xD).

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny efekt:) myślałam że cyrkonie + kropki to trochę przesyt, ale tu wygląda to super:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. wyszły Ci rewelacyjnie :)
    nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ach te pastele ;) pomyslowe nie powiem ;) jestem tylko ciekawa czy te cyrkonie długo wytrzymaja na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie ładne pazurki,jak je tak zrobiłaś bo mi nigdy nie wychodzą :(

    xoxo Martyna

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)