sobota, 17 marca 2012

10 tygodniowa akcja paznokciowa; Tydzień 5: Paskowi nieudacznicy + TAG


Nie jestem wielką fanką pasków i przyznam szczerze paski (i kwiatki) nigdy mi nie wychodziły na paznokciach.
Tydzień paskowy zaczęłam od paznokci w poziome paski w kolorze duochrome (fiolet/niebieski) + matowa czerń. (patrz po lewej)

Po 2 dniach stwierdziłam, że to jest starszne, zmyłam i namalowałam po prostu 3 pionowe paski w kolorach srebrny-błękitny-morski. Już ciut lepiej, ale i tak no ciężko, ciężko...
Musicie mi na słowo uwierzyć, że są tu 3 kolory. Ciężko było to uchwycić na zdjęciach bo pokryłam je holograficznym lakierem Simple Beauty.
Poniżej możecie "podziwiać" efekt:





******

TAG: Muszę to mieć!

Do zabawy zaprosiły mnie babski punkt widzenia (http://babskipunktwidzenia.blogspot.com) i agnesss25 (http://agnesss25.blogspot.com/), do których serdecznie Was zapraszam!
W swoich odpowiedziach zawrę także dwie rzeczy niekosmetyczne, gdyż akurat jestem na etapie ich kupowania :D

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść banner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić, bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

1. Olejek alterra

(jeszcze nie wiem który)
Oczywiście do stosowania na włosy. Naczytałam się o nich tyle dobrego! Teraz czekam na jakąś promocję :)

2. Wiosenny trencz
Juz drugi rok go kupuję. W tamtym roku tak długo zastanawiałam się jaki wybrać, że aż zaczęło być tak ciepło, że głupota byłoby kupowac okrycie wierzchnie :D
Wiosna tak blisko, a ja w tym roku MUSZĘ no muszę mieć taki płaszyczyk! wrrr!

3. Spodnie rurki w pastelowym kolorze
Jeszcze nie spotkałam nigdzie takich, które podbiłyby moje serce(bo i nie szukałam), ale planuję kupic cos w odcieniu pudrowego brudnego różu, mięty, lub brzoskwini :)

4. Lakiery do paznokci: brzoskwiniowy, błękitny, lawendowy koralowy i zielony
Brakuje ich w mojej kolekcji, a na wiosnę to idealne kolory:)

5. Cień duochrome Catrice C'mon Chameleon!

Odkąd go zobaczyłam nie mogę przestac o nim myśleć, choć wiem, że znając mnie użyję go 3 razy i na tym się skończy ;)


Taguję wszytskich, a w szczególności:


Do nadrobienia mam jeszcze jeden TAG, ale ciężko mi było wymyślić 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie, więc jeszcze na razie się z tym wstrzymam :)

Dziękuję serdecznie za tyle komentarzy pod ostatnim postem! Miło jest wiedzieć, że ktoś czyta moje wypociny, a jeszcze milej, że komuś do czegoś mogą one być przydatne :)

46 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie, wzorki również piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieudacznicy? Żartujesz? Z daleka pięknie się ten pasiasty mani prezentuje :)
    A że z bliska jakieś drobne niedoskonałości? kto by się nimi przejmował.. Nikt aż tak dokładnie chyba twoich pazurków z bliska nie ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się bardzo podobają te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem pierwsze są najlepsze , kurczę masz talent ! <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez najbardziej podobaja sie te poziome paski. sliczne sa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się te 1 bardzo podobały:) zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczme sa te paseczki srebrnego rzeczywiscie nie widac :)
    A ja wciaz walcze z pekaczem i testuje go na rozne sposoby ciekawe jak dlugo wytrzyma moja plytka paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze jest maleńka z tymi pazurami! :)

    o w cholere pierwsza byłaś z tym tagowaniem :D!!!
    Dziękuję i zabieram sie do roboty!
    hmm tylko to mają byc zakupy kosmetyczne???

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne wzorki, kiedyś duzo zdobiłam teraz mam przesyt :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your blog and I am your new follower ❤
    http://makeupandbeautytips-home.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rurki i trencz to kosmetyczne zakupy? :) Dziekuję za otagowanie. Na pewno wezmę udział, ale za jakiś czas napiszę posta, bo wymaga on głębszego zastanowienia. To dlatego, że zakupów raczej nie planuję, a kupuję spontanicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no napisałam przecież, ze troszkę sobie zmodyfikowałam to:D A wszystko dlatego, że te dwie rzeczy są wyżej na liście niż cała reszta kosmetyków;)

      Usuń
  12. Piękny mani. Zwłaszcza ten pierwszy. Drugi (jasny) też ładny jednak mnie wyrazisty ;) Uwielbiam twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się bardziej podoba pierwszy efekt z poziomymi paskami :)
      xoxo

      Usuń
  13. Piękny ten srebrno-błękitny-morski mani :))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne paznokcie i wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się ten pierwszy podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje bardzo kochana, juz notka sie pojawiła ;P

    Chyba zaczne troche zaniedbywac tego bloga, bo założyłam swojego prywatniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te paseczki ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba wzorki mnie zachwyciły :) śliczne te paski :) Nawet nie potrafię zdecydować, który wzorek ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem dlaczego mówisz, że te wzorki są kiepskie i Ci nie wychodzą. Mi się bardzo podobają :D. Też się przyłączyłam do tej akcji paznokciowej, więc też będzie mnie czekał tydzień z paskami, chociaż ja lubię eksperymenty, więc to będzie dla mnie przyjemność :).

    Co do tej "zabawy" to ciekawe. Też mam braki w lakierach do paznokci xD. Muszę zrobić lakierowe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię eksperymenty, ale paski jakoś mnie wkurzają :D
      Fajnie, że się przyłączasz, im nas więcej tym lepiej :)

      Usuń
  20. Oba mani mi się podobają ! :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje dziewczyny za miłe słowa:*

    Nie spodziewałam się, że pierwszy wzorek jednak bardziej Wam przypadnie do gustu. Jak już pisąłam mi się jakoś szczególnie nie podobał. Ja nie lubię malowania pasków i ogólnie pasiaków u siebie, a ten drugi jest zdecydowanie mniej pasiasty, dlatego pewnie mi sie bardziej podobał:))

    Ale powiem Wam, ze po waszych komentarzach zaczęłam na tn pierwszy inaczej patrzeć, jakoś bardziej przychylnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Te drugie paznokcie są fantastyczne! Ale pierwsze także fajne ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ladne paznokcie, ja tak nie umiem malowac chociaz ostatnio pomalowalam sobie paznokcie w czarno żółte paski jak osa :P

    OdpowiedzUsuń
  24. paznookcie <3 chciałabym takie piekne !
    zapraszam:P
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne wzorki! Mi się jednak bardziej podobają te poziome:))

    OdpowiedzUsuń
  26. no nie gadaj!
    mangoccino w coffeheaven pyyyycha :D
    kiedyś Cie zaproszę to wychlejemy razem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj rurki pastelowe - fajna sprawa ale na jeden sezon. Lepiej zainwestuj w lakiery do pazurkow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak nie chodze w spodniach więcej niż jeden sezon, bo mam góra 2 pary które noszę. Ja chodzę głównie w spódnicach i legginsach :)

      W lakiery inwestuję czy sa na liście czy nie:D

      Usuń
  28. Bardzo ładnie Ci te paski wyszły, co Ty chcesz :P
    A cco do farby na głowie mamy, ona sobie zawsze daje na szyję dużo tłustego kremu i potem mleczkiem do demakijażu zmywa- schodzi w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mogłyby być ładniejsze:D

      Wykorzystam patent z kremem na kuzynce bo zawsze jej czoło wyciapię:D

      Usuń
  29. Ładne paznokcie :]
    A loving lavender z Avonu jest taki jak w buteleczce. Zdjęcie paznokci wyszło trochę ciemniejsze :]

    OdpowiedzUsuń
  30. benzacne to maść wysuszająca, którą można nakładać punktowo jak i smarować całą twarz. jeśli jednak masz cerę normalną bądź suchą to radzę stosować co drugą noc na zmianę z kremem, bo w przeciwnym wypadku bardzo Ci wysuszy cerę. myślę, że poradzi sobie z krostkami wyskakującymi przed okresem:)
    kosztuje ok.10zł, a naprawdę mi pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  31. dzieki za komentarz:) ja jzu ten post komentowalam ale chce jeszcze cos powiedziec :P Widze ze tez wlosy rozjasniasz:) a czy robilas kiedys np. odrosty farbą blond zamaist rozjasnaiczem? bo rozjasniacz strasznie nsizczy wlosy i ja chce sie na farbe przerzucic tylko ze farby sa słabsze i nie wiem czy mi chwyci farba moje ciemne blond odrosty:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. od czasu do czasu cudownie jest tak zgrzeszyć więc wybierz sie do coffeheaven :D
    nigdy nic nie wiadomo może kiedyś poświęcisz te 12 godzin dla kawy w 3city :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chyba zawsze tak mam, że na jednym blogu zależy mi bardziej, a na drugim mniej, wiadomo, że łatwiej sie pisze o swoim życiu itd, niż o kosmetykach i w ogóle, ale no nie wiem jak to jeszcze bedzie, wszystko przede mna ;)

    Jak idzie próbowanie szyć? ;P

    Ach pastelowe lakiery juz niedlugo beda moje, juz ja sie o to postaram ;P Tak samo z reszta jak pedzle Hakuro, chociaz nie wiem czy to ma sens, bo dopoki nie wylecze tradziku to i tak nie mam co sie malowac ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. moja córcia jest już nastolatką i na łózko wskoczy sama:) zdjecia sa jak miała miesiąc i w zimie:) teraz jest większa. Nie byłam u weterynarza bo każdy królik musi nauczyć się czystości i myślałąm, ze to normalne w jej wieku a dopiero z czasem zobaczyłam ze ona nie czuje że robi- tak mi się wydaje, Jak pójdziemy pazurki obcinać to zapytam się:)

    OdpowiedzUsuń
  35. lakiery z czwartego punktu też by mi się przydały :)
    ___
    Ty chcesz włosy na prosto, a ja "U" albo "V" ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. to ja dzis sie zabieram do malowania :D u mnie nowosci recenzja do ktorej zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)