środa, 21 marca 2012

10 tygodniowa akcja paznokciowa; Tydzień 6: Róże

Czy ktoś z Was gdybym nie napisała zgadłby, że to róże? Ja nie jestem do końca pewna;)
Być może to po prostu zwykły brak zaufania do własnych umiejętności w malowaniu kwiatów na paznokciach. Nigdy mi to nie szło, ale starsznie napaliłam się na te róże troszkę w stylu vintage, które nie raz widziałam na blogach, czy filmikach.
Zdobienie jest szalenie proste i szybkie. Dość uroczo prezentuje się na paznokciach, szczególnie w połączeniu delikatną sukienką i perłową biżuterią :)

Bazą jest lakier Golden Rose Paris nr 12 w kolorze nude.
Zieleń liści to mieszanka musztardowej żółci Butterfly i turkusowego lakieru Essence.
Do różyczek użyłam 3 emalii. Podstawą był Sally Hansen Diamond Strength 26 Romantic Rose, następnie zrobiłam kilka 'ciapek' bielą Butterfly. Płatki namalowałam lakierem Ingrid nr 17, w pieknym wiosenno różowym kolorze. Możecie go zobaczyc na zdjęciu poniżej:

Brokatowe zawijaski uzyskałam dzięki holograficznemu, sypkiemu brokatowi w kolorze złotym, który mieni się na wiele kolorów:


Paznockie wykonane w ramach szóstego, kwiatowego tygodnia 10 tygodniowej akcji paznokciowej:



Jak Wam się podobają takie różane paznokcie?
Chętnie zobaczyłybyście coś takiego na swoich paznokciach, czy może wolicie bardziej standardowe kwiatki z 'kropeczkowymi' płatkami?

65 komentarzy:

  1. Ależ one piękne... i jak misternie wykonane, jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  2. Te są bardzo ładne. Podobają mi się :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że widać że to różyczki :)
    Byłam przekonana, że użyłaś akwareli. Taki delikatny, subtelny efekt udało Ci się uzyskać.. Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super są te różyczki... nie wiem czy tylko u mnie, ale zdjęcia są za duże i w połowie są ucięte:(

    OdpowiedzUsuń
  5. takie male wlasne arcydzielo :) sliczne sa, delikatne nie przesadzone a to najwazniejsze

    OdpowiedzUsuń
  6. heheheh Ty zawsze napiszesz mi coś z czego się usmieję :D teraz było tak w wypadku Sablewskiej ;)
    napewno w modzie nie jestes aż tak kulawa! a z każdego "nudnego" zestawu mozna zrobi "coś" :)

    no maleńka jak dla mnie róże rewelacja!!!!
    naprawdę zrobiłaś je sama? pieknie Ci to wyszło!
    bardzo mi się to podoba i chętnie nosilabym takie paznikcie :)
    dziś jednak stawiam na krwistą czerwień :) buziol :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mani, bardzo lubię ten styl zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. rozjasniacz to najgorsze co moze byc dla wlosow, dlatego chcialam przejsc na farbe blond, jednak teraz zastanawiam sie czy w ogole nie zrezygnowac z farbowania/ rozjasniania. Chyba bede zapuszczac moje wlasne ale wkurzac mnie bede odrosty :/ Naturalnty mam ciemny blond wiec nei jest zle tylko zanim urosna mi naturalne i dlugie minie gdzies z 5 lat a wtedy bede miala 25 wiec taka stara chyba nie bede :P Jesli chodzic do fryzjerki to powinnas jej sie spytac jakim rozjasniaczem, ewentualnei farba rozjasnia i jakiej firmy bo najgorsze wyniszczacze wlosow to firmy Joanna i Palete a jedna z lepszych to Londa, loreal i garnier. Pozdrawiam Cie kochana i powiedz co fryzjerka mowila i jesli mozesz spytaj sie jej jak pielegnowac wlosy rozjasniane :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne, naprawdę! Zrobiłabym sobie takie z miłą chęcią, ale nie jestem wystarczająco cierpliwa, pewnie wkurzyłabym się, że coś mi nie wyszło i tyle by było z tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Starsi mają rację, także wierzę na słowo :)
    Rzeczywiście nietrudne, z tego co widzę na youtube c:

    OdpowiedzUsuń
  11. są naprawdę śliczne :) szkoda, że moje umiejętności w malowaniu paznokci są tak ograniczone ^^ sama bym chętnie tak ozdobiła swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, oj tam :D No to już się zabieram do pracy, mam nadzieję, że mam wszystko, co potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pazurki. Motyw kwiatowy ach jaki wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  14. myslę, że nadal sa w biedrze :) ja je zakupiłam dwa dni temu.

    wiesz, ze ja też tak mialam. kupowałam na pałę bo mi sie podobało i niestety mialam pełne szafy cuchów zupelnie do siebie nie pasujących. Kupowalam kolory, których do niczego nie dało sie założyc. Dzięki temu polowa mojej szafy jest nieuzywana i leży...Dziś nauczyłam się, że zanim coś kupię - myślę do czego, z czym i jak to będe nosiła :)
    To naprawdę pomaga! Oczywiście piętnaście razy chodze, mierzę, ogladam az wreszcie się zdecyduję :P

    Phi no liczę na te róże bez łaski! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wyszły Ci te róże, ja jednak wolę dość stonowane paznokcie, z reguły jeden kolor, no jedynie, ze mam dużo wolnego czasu to wtedy idzie french, ale prosty nigdy nie wychodzi, nawet przy użyciu pasków do tego ;P

    A ja zaczęłam szyć! Wczoraj z mamą wycięłyśmy formę z materiały, sfastrygowałyśmy to i dzisiaj zostały kupione nici pod kolor materiału, w tym tygodniu powinnam ją skończyć, w sensie razem z mamą oczywiście ;)

    Na wszelki wypadek wyślę Ci na Twojego maila, którego podałaś w zakładce "współpraca/kontakt" adres mojego prywatnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super paznokcie!
    Ja już obserwuję mam nadzieję, że ty zrobisz to samo, daj po sobie jakiś znak..♥

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się, że mogłam pomóc ;)))
    a paznokcie są przepiękne!:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że widać, że to są róże:) I to bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie Ci wyszło:) zazdroszczę normalnie:p

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaa są świetne !! :)

    ja maluję mało kiedy paznokietki a jeśli już to tylko na jeden kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, cudeńko :) ja niestety nie mam ani umiejętności ani cierpliwości do tworzenia takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia już mam w normalnych rozmiarach:) zapraszam częściej do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak Kochana, jest to coś takiego :) Tylko na każdy miesiąc planujemy sobie co zużyjemy, a potem pokazujemy efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdobienie - na początku pomyślałam, że to naklejki, a nie że Ty to namalowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Sama kiedyś takich spróbuje. Zainspirowałaś mnie, ale to jak będę miała czas i kupię odpowiednie kolory.
    Zdecydowanie nie wierzysz chyba w swoje umiejętności, bo naprawdę świetnie malujesz paznokcie i masz fajne pomysły na wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  26. No moja droga, nie bądź taka skromna!:) róże jak najbardziej przypominają róże. Uwierz mi, że gdybym tak potrafiła namalować na paznokciach kwiatki to byłabym szczęśliwa:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne paznokcie i rewelka wzorek.
    Napracowalas sie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog :* będę zaglądać częściej :) :*
    obserwujemy ?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam kolejną kosmetyko-maniaczkę;*
    Jestem "świeżynką" w waszym wirtualnym świecie, ale mam nadzieję że się tutaj zaklimatyzuję ;].

    Absolutnie w 100% mogę stwierdzić, że masz talent dziewczyno! Piękny manicure! Nie musiałam czytać, że to róże bo od razu widać ;) Więcej wiary w siebie;) naprawdę efektem jestem zachwycona!;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Buziaki;*

    Lilciunia.

    OdpowiedzUsuń
  30. pewnie, od razu widać że są to różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wielkie od razu wiedziałam, ze to róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczności :***

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem zachwycona tym mani...jakie to piękne, wszystko wyszło perfekcyjnie, idealnie, brak mi słów. Jeden z najpiękniejszych wzorków, które ostatnio widziałam :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne pazurki ! uwielbiam takie wzory :)


    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. tutaj masz link do tego plusssu, tu jest wszystko dokladnie opisane jakie sa witaminy itd, bardoz rozbudowane bo to oficjalna strona http://www.plusssz.pl/produkty,4/plusssz-lady-pielegnacja-skora,114.html
    A trampki z pepco byly te wlasnie rozowe i żółte a kolezanka z bloga pokazywala jeszcze pomaranczowe ktorych u mnie nie bylo.
    Zastanawiam sie jeszcze nad moimi naturalnymi wlosami, lubie moj naturalny kolor ale lubie tez moje rozjasniane ale hccialam sie przerzucic na naturlane bo rozjasniane sa zniszczone :/ szkoda ze nie mam balejarzu jak ty. A jesli chodiz o Twoja fryzjerke to sa takie ktore sie nie znają totalnie, bywalam u takich :)
    A te Twoje paznokietki jak zovbacyzlam to od razu bylo widac ze to są różyczki, piekne są :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiscie z eja widze tu roze 0o ! masakra genmialne te pzaznokcie 0o ejstes cudotworczynia no :D :))

    a to wiesz na stronie jest bardzo wsyztsko dokladnie opisane ;) i wymiary przy kazdych spodniach wiec wydaje mi sie ze znjadziesz cos dla siebie ;) bo ja tez jestem troche nienormalnej budowy i sie az zdziwilam niektorych rozmiarow ;D co wiecej sklep oferuje rowniez skracanie spodni od razu ;D :)) zobacz moze akurat cos Ci sie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne są !
    Gdybym tylko tak potrafiła O.o

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne :) Fajnie z tym brokatem. No tylko że mi nie chciało się robić na wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie piękne, zakochałam się tych paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  41. widać że róże ja rozpoznaje ;) ah jak bym chciała mieć takie paznokcie....
    może polecisz mi jakąś dobrą odżywkę bo moje teraz cierpią :(
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. ŚWIETNE CI WYSZŁO - ZAZDROSZCZE TALENTU

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładnie wyszło :) też chciałabym tak umieć :D

    OdpowiedzUsuń
  44. a wez tam nie zawracaj sobie dupki dietami!!! :)
    nie wiem jaka jest sołt bicz :P nie znam sie heheh
    wiec w łepetynke sobie nie strzelisz :**

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne te pazurki ! ile ja bym dała żeby moim chciało się tak rosnąć ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Zostałaś oTAGowana. Zapraszam serdecznie do zabawy :)
    Z przyjemnością dowiem się co jest twoim ideałem kosmetycznym :D

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/03/tag-kosmetyk-idealny.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne pazurki ! :)
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję kochane za wszystkie komentarze!:*
    Jesteście niesamowicie miłe i dodajecie mi dużo pewności i wiary w siebie, aż chce się zamieszczać kolejne notki!

    OdpowiedzUsuń
  49. Są piękne <3 idealne na wiosnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. takie wiosenneeeeee. piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ahh cudowne , nie mogę się napatrzeć. Piękne paznokcie !
    Wiosennie tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)