czwartek, 29 marca 2012

10 tygodniowa akcja paznokciowa; Tydzień 7: Galaxy nails!

Bardzo czekałam na ten tydzień, gdyż strasznie podoba mi się ten motyw na paznokciach.
Nie do końca wyszło tak, jak chciałam, chyba za bardzo rozszalałam się z kolorami :D
Na wierzch użyłam holograficznego lakieru Simple Beauty nr 016, co chyba było błędem, bo warstwa drobnego, gęstego brokatu za bardzo rozmazała wzór. Poza tym drobinki starsznie odbijają światło i cięzko było mi odzwierciedlić zdobienie na zdjęciach.
Musiscie uwierzyć na słowo, że w rzeczywistości wygląda to bardziej wyraźnie!
Na koniec dodam, ze paznokcie tak, czy siak bardzo mi się podobają, gdyż jestem wielką fanką cieniowania :)





A Wy lubicie galaxy nails, czy już Wam się znudziły?

PS
1. W zakladce "Zdrowe włosy" aktualizacja zdjęcia włosów!
2. Chwalę się: wczoraj był dzień ważenia. Okazało się, że schudłam już 3,5 kg :) Wiedziałam, że warto rozpocząć na nowo SB!

78 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hej! Zmieniłam adres bloga (więcej inf. pod starym adresem), zapraszam na nowy: crocodylla.blogspot.com Przepraszam za zamieszanie!

      Usuń
  2. no powiem, że są cudne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! :*
    Uwielbiam motyw galaxy więc Twoje pazurki są całkiem w moim stylu :)


    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne, ale nie potrzebne te biale kropki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła Ci ta galaktyka.. Bardzo realistycznie. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, jedne z ładniejszych galaxy jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, jakie piękne :)
    jak je zrobiłaś?

    Jeśli chodzi o kremy, to Johnsona zostawia lekką warstwę, ale reszta nie, wchłaniają się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wykonanie w skrócie: czarna baza, na to metodą gąbeczkową cieniuje "pasek białego" i dalej po tym stemplowanym pasku stempluje kolejno inne kolory, na koniec domalowuje te nieszczęsne kropki, które mają być gwiazdami i na to lakier z brokatem i koniec:)
      Dodam, że lepiej wyglądało, gdy nałożyłam kiedyś lakier w którym tego brokatu było mniej, bo teraz ciut za gęsto go jest.

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź. Może wypróbuję takie zrobić, ale to dopiero, jak doprowadzę swoje paznokcie do normalnego stanu :)
      tą diamentową odżywkę pewnie też potem wypróbuję, bo dużo osób ją chwali :)
      p.s. to nie błyszczyk, tylko korektor :)

      Usuń
  8. Boskie! Boskie! Boskie!
    Muszę w końcu spróbować zrobić takie paznokcie, bo jakoś nie miałam okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ty to robisz, że wszystkie paznokcie wyglądają przepięknie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejku mega :D
    A ja jakoś nie mogę się do nich zebrać,a w dodatku musze zregenerować moje paznokcie bo starsznie się wyszczerbiają :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje paznokcie to zdecydowanie numer 1 jeśli chodzi o wzór galaxy! Jestem pod wrażeniem :) Na prawej ręce również wykonałaś ten wzór, czy tylko lewa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.

      Wszystkie wzorki na paznokcie, które pokazuję wykonuję na potrzeby noszenia na codzień, więc każde są zrobione na obydwóch dłoniach.
      Ja maluję wzorki na paznokcie od 10 lat, więc już mam jakąś praktykę w malowaniu lewą ręką ;)
      Poza tym akurat to zdobienie galaxy nails nie jest trudne do zrobienia lewą ręką, ale zrobić swojej prawej dłoni zdjęcie samemu z lewej ręki i tak bz uchwycić dobre światło i ostrość już mnie przerasta :D

      Postaram się następnym razem skonstruować mini statyw z książek i zrobić jakoś zdjęcie obu dłoni :))

      Usuń
  13. nie fiziuj mała dobrze jest! :D
    mnie sie podobuje ten kosmos! :)

    3,5kg...no weeeeeeeeeeeez!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wszystkie komplementy i miłe słowa!

    Jesteście niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to wygląda, gdzies na wieczorne wyjście jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahhaha ze skarpety??????? weeeeez :P:P jak????
    ja kupiłam tego gąbczaka i dziś mam gniazdo :D donut taki ale zajebioza :D fruzyra w 3 minuty i sie nie rozpierdziela :D
    e tam nie pokaże bo w ogole okazalo się, że to nie moje kolory tych szminek ;/ oczekiwalam czegos innego jednak ;/ jedna ma piękny brzoskwiniowy kolor ale jest metaliczna a ja tego nie znoszę :P a druga ma matowy delikatnie różowiutki kolorek... nie podobuje mi sie :( dupa.
    karta rabatpwa jest w najnowszym numerze glamour i 21 kwietnia beda w sklepach z ta karta znizki nawet do 50 % :) w gazecie sa kupony i wszystkie sklepy i powiem Ci ze sie oplaca... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jej cudnie wyszło :D:D też bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne są, uwielbiam galaxy nails! Musiało to być bardzo czasochłonne, ile Ci zajęło wytworzenie takiego dzieła sztuki?

    Obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twój blog, dodaję do obserwowanych i napewno częściej będę tu zaglądała

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem co bedę z nimi robila mogę Ci którąś sprezentowac jak chcesz :D
    oj Avon strasznie w katalogu oszukuje odcienie szminek... przekonuję sie o tym praktycznie za każdym razem! :P
    zniżki są np na takie sklepy : aldo, bata, big star, c&a, diverse, flo, esprit, mohito, monnari, new look, orsay, reserved, river island, top secret, body shop, troll, i wiele wiele innych... :) zniżki są spore :) wiesz moze gdybyś miala pojechac na takie konkretne zakupy to by Ci się oplacało bo pewnie po jakąś jedną rzecz to nie bardzo bo tak jak mówisz więcej Cie uczyni droga niż ta znizka hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te grzebienie naprawdę są świetnie, miałam ich cały zestaw ale niestety mi je pokradli na targach i zostały tylko te dwa. Jeśli chodzi o różnice pomiędzy nimi a drogeryjnymi to naprawdę widzę różnice, kiedy czeszę wyschnięte już włosy tym grzebieniem to nie ma mowy o elektryzowaniu ale jeśli nie mam akurat go pod ręką i sięgam po zwykły grzebień to włosy podnoszą się od razu. Bardzo dobrze rozczesuje się nim włosy i wykonanie jest perfekcyjnie. Jeżeli szukasz dobrych grzebieni to polecam właśnie te, jest kilka kolorów tych cudeniek :)

    Pzrzepraszam za ten 'zwrot; obserwujemy naprawdę nei chciałam wyjść na dziecko neostrady :D Ja również dodaję do ulubionych, jestem ciekawa dalszych 'dzieł sztuki' w akcji paznokciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujesz się fotografią?
    polub mój fanpejdż, do wygrania darmowa sesja :)
    >więcej? Na blogu! zapraszam<

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, świetne! wygladają jak niebo nocą. super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie tak z założenia miały wyglądać :D

      Usuń
  24. Kochana, bardzo podobają mi się Twoje paznokcie :)
    I gratuluję Ci wytrwałości w diecie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Mam nadzieję, że tych kilogramów jeszcze ze 3 poleci:))

      Usuń
  25. dlaczego wszystkim tak pięknie wychodzą te galaxy, a ja jak raz spróbowałam to normalnie tragedia i rozpacz:D śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie :P
    Obserwujemy ?

    Zapraszam do siebie ,chlopaka prowadzacego bloga z stylizacjami !:)
    www.boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, genialne paznokcie ! Mi się bardzo podobają. Uwielbiam motyw galaxy i uważam że super Ci to wyszło :D
    wow, fajna dieta... też bym chciała troszkę zrzucić ale motywacji brak :/ W każdym bądź razie gratuluje sukcesu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Mnie głównie zmotywowało to, że niedługo lato, bikini, wypady ze znajomymi nad wodę, itp więc jakąś taką mam głupią presję by wyglądać lepiej niż teraz :D

      Usuń
  28. Bardzo fajnie to wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyszły rewelacyjnie! Sama planuje sobie takie zrobić, ale jakoś nie mogę się zebrać xD.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są! ;)
    Zapraszam Cię na konkurs u P's Fashion. Do wygrania butki z DeeZee.
    http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Coś pięknego, nie mogę oderwać oczu! Przyciągają wzrok :D

    Obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne paznokcie :))
    Gratuluję efektów diety :))
    Mogłabyś napisać mi na blogu w komentarzu jaką stosujesz ?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie miałam jeszcze takiego manil na moich pazurkach wiec zachwycam sie kazdym zrobionym:)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne te paznokcie, kosmiczne :) super, gratuluje ze wazysz juz mniej, mam nadzieje ze bedzie jeszcze lepiej :) u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. są po prostu kosmiczne ! zakochałam się ! żeby mi tak chciały pazurki rosnąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. wow! jestem pod takim wrażeniem Twojego mani, że aż zabrakło mi słów:)

    OdpowiedzUsuń
  37. a kysz a kysz od moich dzieci:P:P:P

    dziś u mnie cos speszyl foj ju ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. co to ejst to SB :>>?

    haha a ja nie wiedzialam :D dopiero etraz do mniedotarlo D: tylko szkoda ze jest drozsze niz normalna maska ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  39. o wow, ale fajnie to wygląda ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne są! Naprawdę bardzo mi się podobają. Achhh niech moje paznokcie szybciej rosną :D


    news -> www.show-me-your-emotions.blogspot.com :)

    XO, Kate

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję Ci :) Teraz u mnie na rozdaniu można zgarnąć jeden z grzebieni Jaguara z tej serii, także zapraszam. Jestem nowa na blogspocie i nie bardzo ogarniam jeszcze te skróty, mogłabyś mi napisać co to jest SB? Jestem w trakcie diety wymyślonej przeze mnie ale efekty są marne, a tutaj widzę już 3,5 kg? Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale czad, o matko!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. odpowadam na pytanie- siarka odbrze wplywa na wlosy i paznokcie bo to ich podstawowy skladnik, wiec warto jesc zerzuche:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. mrrrauuu zajebiste paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. OMG jakie śliczne ;) co do akcji , możesz się jeszcze zgłosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zaj**iste! I ta długość...Wow! Aż się zaginają - ale i tak BOMBA. A ja ciagle skracam-skracam-skracam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :*

      Pazurki zaginają się nie z długości, a prawdopodobnie z tego, że sa przesuszone... Ciągle je maluję lakierami, nigdy nie daję im odpocząć i raczej nie nawilżam ich żadną oliwką itp, bo po prostu tego nie lubię a te zagięcia mi aż tak nie przeszkadzają, w sumie nie zwracam na nie uwagi:D

      Usuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana bardzo fajnie Ci wyszło, zrobisz i mi takie? ;P Mimo, ze nie lubię wzorów to akurat taki mogłabym mieć. Nawet sufit w pokoju mógłby mi się taki spodobać ;P

    OdpowiedzUsuń
  49. WWooooooooooooooow, totalny kosmos! Lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. hahah kochana moja ja o Celii Nude pisalam w jednym z moich pierwszych postów! :D mam jeden odcien i jest to moj numer jeden! kocham ja dozgonnie! uwielbiam nude na ustach :) napewno z niej nie zrezygnuje i mam nadzieje ze Celia nie wycofa serii :)
    a tamte oddam komus, jak zawsze heehhehe :P

    ciesze się, że poprawiłam Ci humorek postem hehheh :D o to właśnie chodzilo :)
    a moje dzieci tykają swojej pani :d

    OdpowiedzUsuń
  51. od kilku minut siedze z buzia w monitorze i nie moge sie nadziwic... jak ty to wycudowalas :) efekt- nieziemski a nawet kosmiczny:):)

    OdpowiedzUsuń
  52. O jeju! Jakie super paznokcie!
    I ten kosmos.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajne masz paznokcie i ten lakier też super. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. jeju jak ladnie !!!!;D sliczne paznokcie ;D moglabys pokazac kiedys ''krok po kroku'' jak to zrobilas ;D zakochalam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. genialne!! ja też chcę takie!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudne, kosmiczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. brak mi słów:) jak ty robisz takie cudeńka? :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)