sobota, 24 marca 2012

Nowości na blogu + łowy ostatnich dni

Właśnie skończyłam "pracę" nad zakładkami-stronami mojego bloga. Możecie je podziwiać na górze pod nagłówkiem. Utworzyłam je głównie z myślą o moich nowych obserwatorach, których stale przybywa (dziękuję kochani!).
Wiem, że trafiając na czyjegoś bloga nie przeczesuje się zazwyczaj starych postów dalej niż 5 wstecz. Moje zakładki mogą być czymś w rodzaju ściągi dla nowych, gapciów i zapominalskich :)

Podzieliłam je na następujące kategorie:
  • "Zdrowe włosy" zawiera zdjęcia stanu moich włosów, które będę systematycznie aktualizować, linki do włosowych postów na moim blogu, a także zdjęcie moich aktualnych kosmetyków do pielęgnacji kudełków. Jeśli któryś Was bardziej zainteresuje możecie o niego pytać w komentarzach!
  • "Kolekcja lakierów" nie chciałam tworzyć osobnego postu dla tej galerii, który nie za wiele by wniósł, bo tu nie chodzi o to by się chwalić ilością laierów. Postanowiłam ją podwiesić i aktualizować. Jeśli jesteście zainteresowane jak dany lakier wygląda na paznokaciach, jakie ma wykończenie i jak wygląda z bliska, piszcie w komentarzach, a przy najbliższym malowaniu go użyję i pokaże na blogu :)
  • "Współpraca/kontakt" znajdziecie tam maila, na który możecie pisać w celu kontaktu ze mną :)
  • "Plany" lista postów, które mam zamiar w najbliższym czasie stworzyć. Coś interesuje Was szczególnie? Piszcie, a na pewno wezmę to pod uwagę.
  • "Dieta" to mój dzienniczek odchudzania, codziennie mam zamiar opisywać w nim co zjadłam danego dnia, by czuć się bardziej zmotywowana. Nie chciałabym się przecież przed Wami wstydzić ;)
  • "Info!" informacje na temat typu mojej cery, włosów, paznokci pomoże Wam stwierdzić, czy dany chwalony przeze mnie produkt ma większą lub mniejszą szansę sprawdzić się na Was.

Wszytskich serdecznie zapraszam do przejrzenia moich zakładek.
Napiszcie co myślicie o takim pomyśle, a także czy widziałybyście jeszcze jakieś inne kategorie wśród nich?
Zapraszam także do komentowania:)

***

Dość ogłoszeń parafialnych, oto moje łowy:


Biedronka:

Zestaw kosemtyków eveline: tusz, puder, odżywka do paznokci
Maseczka do twarzy redukująca trądzik


Rossmann:

Szampon Babydream do mycia szczotki
Płyn do kąpieli Luksja Choco (wymarzony:))
Nozyczki fryzjerskie do samodzielnego podcinania włosów

Nagroda, która wylosowałam w rozdaniu pieprz i kokos (zestaw 2 palet + kasetka), na której bloga serdecznie zapraszam. Na razie powiem tyle, że kosmetyki są dobrze napigmentowane, trwałe i kolorystycznie idealne dla osób, które wolą stonowane makijaże jak ja :)






Domek dla mojej szczotki, który dostałam od mojego mężczyzny, prawda, że uroczy? Robiony specjalnie na wymiar :)

Wiem, ze zarzekałam się, że nie kupię kosmetyków dla dzieci, ale to było odnośnie mnie, a szampon kupiłam dla mojej szczotki:)
Swoją drogą każdemu kto chce wypróbować Szampon BabyDream, bądź jest jego fanem polecam przejść się do Rossmanna, gdyż jest teraz na promocji za jedyne 2,50zł!! :))

58 komentarzy:

  1. Nie wiesz może do kiedy jest promocja na ten szampon? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam dziś dwa Babydreamy na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie że zrobiłaś kategorie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten płyn do kąpieli to się skuszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wybrac się na zakupy ale nie było czasu, płyn do kąpieli jest swietny używałam go i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. domek dla szczotki boski :D i paletka też kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę podglądać szczególnie zakładkę z włosami i dietą żeby się motywować i jeść tak zdrowo jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten zestaw Eveline :D A paletek zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. przejrzalam wszystkie zakladki- na dietetycznej najdluzej sie zatrzymalam- jeszcze raz napisze ze zazdroszcze samozaparcia ;)
    a co do łowów-ja sama od czasu do czasu używam kosmetyków z babydream-zasypki, szamponu i kremu a tu widze ze do mycia pedzli tez sie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasen, ze do mycia pędzli się nadaje! Taki łogadny szampon jest chyba stworzony wprost od mycia pędzelków:))

      Usuń
  10. Lubie szampon z Babydream:). Daj znać za jakiś czas jak poużywasz jak się spisuje ten czekoladowy płyn do kąpieli, kusił mnie już kilka razy w Rossmannie. Czy ładnie pachnie i czy nie uczula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisze o nim jak go poużywam dłużej, wiem, że wiele osób kusi ze względu na zapach, więc pewnie chętnie sobie o nim poczytają:))

      Usuń
  11. Śliczny domek dla szczotki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny pomysl ja tez staram sie cos zmieniac na blogu ale ciezko mi to idzie normalnie jak dziecko we mgle:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też nie jestem mistrzynią w tych sprawach, uwierz, z tymi zakładkami z tydzień mi zeszło w sumie hahaha a i tak nie są idealne tak jkabym chciała :D

      Usuń
  13. Fajna organizacja bloga. Zakupy też przyzwoite. Tez płyn do kąpieli jest bardzo kuszący :]

    OdpowiedzUsuń
  14. mam takie same nozyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie twojego bloga ! Jest taki przejrzysty , wszystko ładnie widać : )
    Notki są zwięzłe , na temat i łatwo się je czyta , a zdjęcia wyraźne ( co jak dla mnie jest dużym plusem ) ... ; ) Takich blogów powinno być więcej : ]
    + Ta maska na trądzik może być na prawdę ciekawa : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję serdecznie za tak miłe słowa!
      Ciesze się, że mnie doceniasz, jest to dla mnie niezwykle motywujące :*

      Co do maski- Użyłam jej raz, bo miałam jakiś dziwny wysyp niespodzianek przed okresem i powiem szczerze, że po jej użyciu wszytskie pryszcze na drugi dzień były już wysuszone.. Nie wiem tylko czy to zbieg okoliczności, czy ta maska, ale czytałam o jej działaniu troszkę dobrego, więc może ona:))

      Usuń
  16. płyn do kąpieli absolutnie dla mnie! moje zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie już niestety nie ma tego zestawu z eveline :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to przegapiłaś, ale popatrz w innych biedronkach, bo byłam w kilku i jeszcze się zdarzają po kilka sztuk na sklep:)

      Usuń
  18. Po weekendzie biegnę do rossmanna! Paletki które wylosowałaś są super, zazdroszczę ;) Również lubię stonowane makijaże jedynie na imprezach sobie troszkę szaleje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo z makijażem:)

      Oj ja sama sobie zazdroszczę tych wspaniałych palet:D

      Usuń
  19. Świetne łupy.. Czekam na recenzję palety ELFa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi, tylko musze przetestować wszystkie cienie, porobić zdjęcia kilku makijazy wykonanych nią i złapać ładne światło do swatchy :))

      Usuń
  20. Super zmiany i nowości :) ja też lubię mieć porządek w zakładkach :D
    ale u mnie dopiero początki

    OdpowiedzUsuń
  21. 1) Zakładki fajna sprawa. Do lakierów na pewno będę zaglądać :D.
    2) Ciekawi mnie ta maseczka na trądzik. Ile dałaś za ten zestaw z Eveline?
    3) Płyn do kąpieli czekoladowy... mmm....
    4) Mężczyzna musi Cię bardzo kochać, bo domeczek dla szczotki jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw z eveline kosztował mnie jakieś 20zł, więc bardzo sie opłaca, tym bardziej, że bardzo lubię tusz (miałam w ulubieńcach) a odżywki chciałam spróbować. Puder ma dobre recenzje, więc poczekam do lata i tez się przyda(na razie pewnie za ciemny by był) :)


      No ja myśle, że mężczyzna mnie kocha, a już na pewno kocha moje włosy skoro je tak rozpieszcza szczotkami, domkami dla szczotek... Tylko czekac aż mi jakiś zabieg na włosy zafunduje ;) :D

      Usuń
    2. Jak znajdę ten zestaw to go kupię, bo mnie zachęciłaś! Tusz mi się kończy, więc moge nowego spróbować.

      Zazdroszczę takiego mężczyzny :D.

      Usuń
  22. też mam ten zestaw z eveline :) i póki co to nie używałam jeszcze tuszu, a z reszty jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jestem bardzo ciekawa tej maseczki na trądzik, bo jak na razie to polubiłam tylko dwie, ale obie są jakieś drogie i dlatego na razie nie używam żadnej ;)
    Sukienka jest już w zupełności gotowa, jak tylko będę mogła to wstawię zdjęcie i sama się przekonasz ;)

    Co do płynu z Lidla, ja używam tylko i wyłącznie zielonego i on jest akurat w zupełności bez alkoholu, po wypłukaniu ja czuję przynajmniej bardziej miętowe orzeźwienie niż posmak spirytusu ;P Próbowałam niebieskiego, on ma już alkohol, i dla mnie okazał się zbyt mocny, strasznie śmierdziało, jakbym własnie coś piła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty ten domek wygląda jak trumna :P

    jak to dzwonił??!! jebaniutki musial mi zwinąc numer... już ja sobie z nim porozmawiam! będzie mnie tu oskarżał gowniarz jeden! za kare kupuje nowy :D o!

    oj tam zaraz 5 kg mniej...wez juz! :D

    miłej nocki kochana :*****

    OdpowiedzUsuń
  25. aaaa starosc nie radośc - zapomniałam zapytac o te zakładki... chcialam takie zrobic ale nie wiem jak :(:(:(:( zdradz mi jak to zrobilas....

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej.

    Jest dużo firm i równie dużo formuł. Jedne są mocno kryjące, inne matujące, rozświetlające itd. Sporo tego. Ja sama mam głównie matujące, bo mam mocno tłustą strefę T.
    Tym niemniej nawet te teoretycznie standardowe, moim zdaniem też nieźle matują. To jednak prochy i zupełnie inaczej wyglądają na skórze niż fluid. Ostatnio jak się podkładem Clinique wymalowałam to tak przeraźliwie się świeciłam, że od razu go zmyłam. Z minerałami nie mam tego problemu.
    Czysto teoretycznie mam pudry wykończeniowe, ale często nawet ich nie nakładam jak wychodzę na szybko z domu. Stosuję je głównie gdy chcę mocno przedłużyć mat na skórze, ale można się bez nich obejść :)
    Trzeba tylko pamiętać, że minerały mogą wysuszać, dlatego bardzo ważne jest solidne nawilżanie skóry.

    W razie czego pytaj. A tak w ogóle to zachęcam do zajrzenia na Wizaż, do działu "Kosmetyki mineralne". Znajdziesz tam wiele interesujących tematow, wątki poświęcone konkretnym firmom, swatche. ja tam zaczynałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ile mniej więcej kosztuje ta maseczka, bo widzę, ze ona ma zieloną glinkę, a ja używałam takiej co właśnie była tylko z niej i miała nawet kolor zielony i była wspaniała, ale kosztu około 6 złotych, więc trochę sporo jak na stosowanie 2 razy w tygodniu :(

    No sukienka wyszła, chociaż te rozmiary z Burdy jakieś dziwne, bo niby mam 36, a jakby za duża była, ale w sumie musi być luźna, bo też taki fason wybrałam sobie ;)

    A widzisz, wszystko wyjaśnia, kup zielony ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Udało mi się kupić tą maseczkę w Biedronce. Niestety zestawu z Eveline nie kupiłam, bo ludzie je pootwierali i poniszczyli.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post.
    obserwujemy?
    www.coonsly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Paletka ma świetne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To jedz czekoladę i na dodatek ćwicz, wtedy od razu spalisz ;) Podobnież najlepszy jest seks ;D

    Moim ogromnym przyzwyczajeniem z dzieciństwa związane z włosami jest ich wyrywanie ;/ Inaczej tego nazwac nie umiem, ale często gdy się nudziłam, albo nie miałam co robić z rękami to brałam pasemko włosów, nawijałam na palec, a potem ciągnęłam i tak je wyrywałam. Moje włosy totalnie przypominają siano :( Ciężko się odzwyczaić od tego.

    * prywatny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej. Świetny blog, na zakładce z włosami na pewno zatrzymam się na dłużej (włosomaniactwo ;-).
    Mam do Ciebie pytanie: Jak sprawuje się szczotka? Nie "łysieje"? Nie masz problemu z kurzem zbierającym się u nasady włosów dzika?
    Obserwuję i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie temu zbieraniu się kurzu ma zapobiec prezentowany powyżej domek na szczotkę:))

      Usuń
  33. uwielbiam te zakładki na blogach, sama planuję coś takiego stworzyć, ale obecnie brak czasu :) natomiast za chwilę spędzę miło czas na szperaniu w Twoich ;) zakupy można zaliczyć do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No fakt, że cieni to ja mam na lata.. ;)
    Całe szczęście, że minerały się nie starzeją..

    Co do twojego pytania to ja akurat kupuję te mocno kryjące formuły, ale tak w sumie, to nawet te których ja używam, nałożone tylko jedną warstwą, nie powinny dawać jakiegoś mocnego krycia.. Ja zazwyczaj nakładam 2-3 cieniutkie warstwy. To tez ważne, jak już się zdecydujesz, żeby poczytać co i jak, bo z minerałami jest zupełnie inaczej niż z tradycyjną kolorówką. Zużywa się ich bardzo malutko jednorazowo, trzeba solidnie pędzlem wmasować je w skórę, i w razie potrzeby dokładać cieniutkie warstwy. Jedna gruba może wyglądać po prostu źle.
    Tradycyjny puder na górę jak najbardziej, nie ma przeciwwskazań ;) Sama mam jeden Clinique.

    Aha.. Przypomniało mi się, że testowałam niedawno 2 mniej kryjące formuły Lumiere. Tutaj najdziesz post ze zdjęciami: http://yasinisi.blogspot.com/2012/03/lumiere-cosmetics-podkady-mineral.html
    Formula Luminesse bardzo mi przypasowała (tylko mi brak w niej krycia). Minerałki Lumiere spodobały mi się na tyle, że właśnie w ciemno dogadałam na Wizażu wymiankę biga w mocniej kryjącej formule, a jutro pewnie dogadam drugi, bo już trwają pertraktacje..;)
    Qrcze, straszny chomik ze mnie.. ;)

    Aha. Jeszcze jedno. Jak tam twój angielski?? Swego czasu znalazłam w necie info, że Lumiere szuka blogerek do testów (nie wiem czy to nadal aktualne, ale warto napisać). Mi przysłali 2 podkłady, 3 cienie i 2 róże. No i pomogli od razu z doborem koloru na podstawie ankiety i zdjęć. Ja bym na twoim miejscu napisała. Zapytać nie zaszkodzi, a mogłabyś wypróbować minerały nim zdecydujesz się na duże opakowanie :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha. Tutaj masz 2 częściowy filmik jak agabil nakłada podkłady i trochę o nich mówi. Warto zajrzeć :)


      - część 1 http://www.youtube.com/watch?v=YGGqFn8OwbM
      - część 2 http://www.youtube.com/watch?v=AJIiMGf6Uz4

      Usuń
  35. Już wiem, że moją ulubioną zakładką będą kolekcje lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Recenzja będzie obowiązkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, to jak jej nie można zawsze kupić to trochę dupa, bo teraz mi się spodoba,a potem zniknie i co ja zrobię? ;P

    Korektor firmy Floslek. Szmkinki są fajne tak na pierwszy rzut oka, ale muszę użytkować dłużej to wtedy będę wszystko wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię, podobnież mi pasuje, chociaż nie mam jakieś wariacji na punkcie żółtego. Od dzieciństwa kocham niebieski, więc cały pokój mam taki, plus oczywiście dodatki w nim ;)

    Fakt, lepiej mimo wszystko ćwiczyć, chociaż ja dalej nie mogę zmotywować się do brzuszków, ale dam radę. W końcu mi się uda ;P

    No nawyk bardzo kiepski. Obgryzałam również paznokcie, ale przestałam jeszcze w gimnazjum i jestem z tego cholernie dumna, bo łatwo nie było, ale z tym średnio sobie radzę...

    * prywatny

    OdpowiedzUsuń
  39. muszę kupić sobie ten szampon dla dzieci wszedzie go pełno :)
    ładnie wyglada twój blog podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  40. tez chce sobie kupic fryzjerskie nozyczki bo bede sobie sama podcinac wlosy, a raczej cieniowac troszke :) zapraszam na nowy post i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. pozytywne zmiany. Ja aktualnie tez pracuję nad swoim blogiem :) A ten domek dla szczotki jest po prostu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. hahhahahha ja po prostu Cie uwielbiam! :D:D ja moje składaki pamiętam i pamiętam ten, którym uderzyłam w jadący samochód...pamietam ten z komunii i jakis czerwony pamiętam.. :D haha później dlugo dlugo nic... i teraz pozyczyłam rower od pratowej bo ona jest w ciąży i nie będzie jeździla :D wsiadłam po tylu latach na ten pojazd i ciagle jeszcze bolą mnie nogi... dupsko juz mniej ehhehehe :P a co to dopiero bedzie jak założe rolki :P

    dobra już nie będę mówiła, że Twoja dzikowa szczota śpi w trumnie :D

    hm.. ja jakiś glupek jestem bo i tak nie wiem jak zrobic te zakladki hahaha

    OdpowiedzUsuń
  44. kuuurcze ja musze w koncu zainwetsowac w jakas baze pod cienie ;) i w ogole w kosmetyki na oprawe oczu ;))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)