czwartek, 1 marca 2012

Ulubieńcy lutego 2012- makijaż



Oto moi pierwsi ulubieńcy miesiąca. Właściwie większośc produktów są to ulubieńcy ostatnich miesięcy, nie tylko lutego o czym będę zaznaczać w mini podsumowaniach :)

Ulubieńcy to według mnie produkty których znam działanie, lubię je w ich kategorii najbardziej i najczęściej używam. Nie uznaje za ulubieńców produktów których po prostu czesto, nawet codziennie używam, tylko po to by je zużyć. Każdego z moich ulubieńców prawdopodobnie kiedyś kupię ponownie.

Zacznijmy od kosmetyków do makijażu, ich będzie najwięcej. W kolejnej notce zamieszcze ulubieńców pielęgnacyjnych i oczyszczających :)




Cień MIYO, Vanilla
- bezdrobinkowy
- konsystencja ok, choć jak na moje oko mogłaby być bardziej jedwabista, mniej mączna
- fajny, cielisty odcień,
- lekko hmm pyli przy pocieraniu o niego pędzlem, ale raczej nie osypuje się przy aplikacji
-niska cena, ok 5zł
- pasuje do każdego makijażu, ja używam go codziennie
- dość wydajny skoro mam już go koło 2 miesięcy a zużycie znikome

Róż do policzków MUA, odcień 4
- ładny odcień, który wygląda bardzo świeżo na policzkach
- utrzymuje się na twarzy ok 8 godzin (po 4 godz zaczyna stopniowo znikać, po 8 godz już go nie ma)
- wydajny
- nie uczula, nie zapycha, nie ma negatywnych skutków działania
- bardzo dobra pigmentacja, uwaga, można uzyskać naprawde mocny efekt!
- kosztował mnie jednego funta
-słaba dostępność w Polsce, jedynie zamówienia internetowe


Tusz do rzęs Avon SuperShock, czarny
- dzięki swojej dużej, silikonowej  szczocie pogrubia i zagęszcza rzęsy
- nie skleja, można nim, budować efekt od delkatnego, do dramatycznego
- średnia wydajność, po 3 miesiącach już w zasadzie tylko "koloruje" rzęsy (mam w zapasie następny:))
- mało nasycony czarny kolor, dlatego zawsze na wierzch stosuję:
Tusz Eveline Volumix Fiberlast
- pomimo drobnej silikonowej szczoteczki lekko skleja użyty solo
- pogrubia i wydłuża
- piękny, czarny kolor

Ja zawsze używam 2 warstwy Supershock i jednę Eveline.
Obydwa tusze użyte razem nie osypują się, nie wymagają poprawek w ciągu dnia (maluje się koło 6), no gdybym chciała gdzieś wyjśc wieczorem koło 19 to wtedy pasuje je odświeżyć jedną wartwą Eveline i tusz jak nowy :)
Tusze nie są drogie. Supershock można kupić za 15zł w promocji (jest bardzo często), Eveline podejrzewam kosztuje nie więcej niż 10zł.


Kredka do brwi Catrice Eyebrow Stylist, 020 Date with Ash-ton
- piękny odcień zimnego, jasnego brązu, idealny dla blondynek!
- wytrzymuje na brwiach cały dzień bez jakichkolwiek poprawek
- wydajna, kupiłam ją kilka miesiecy temu(3?), a ostrzyłam może 3 razy


Kredka Basic Eyeliner Kajalstift, nr 10
- ładny cielisty kolor, idealny na linię wodną (ja tylko tam tej kredki używam)
- cena ok 5 zł
- nie utrzymuje się jakoś rewelacyjnie na linii wodnej, ok 3-4 godzin (jak wszytsko u mnie)


Essence, Creamylicious 01 Chocolate Shake
- rozświetlający puder brązujący z malusimi drobinkami
- utrzymuje się na twarzy cały dzień (choć blaknie w ciągu dnia, nigdy nie spływa, lub nie znika całkowicie)
- fajnie wygląda w lecie na opalonej twarzy, doskonale podkreśla opaleniznę, choć ja wolę go używać w zimiedo konturowania policzków. Po prostu jakoś wole rozświetlające kosmetyki zimą, kiedy moja twarz nie świeci się tak szybko jak w lecie
- ładny odcień, nie jest ciemny, ani rudy, pasuje bladolicym! :)
- pomimo drobinek nie świeci się na twarzy jak choinka, te drobinki gdzieś zanikają tworząc efekt podobny do tafli
-kosztował mnie kilkanaście zł (11,99?)
- niestety nie dostaniecie go już chyba nigdzie poza Allegro, bo była to limitowana edycja, ja mam go już bardzo długo



Paleta cieni Sunkissed, odcienie zaznaczone kropeczką
Dostępna na Allegro.
Na razie nie będę oceniała tej palety, bo zrobię to kiedy poużywam porządnie wszytskich odcieni, na razie używałam tych kilku i mogę powiedzieć, ze są dobrze napigmentowane, dobrze blendują się i łączą z innymi cieniami, utrzymują się na bazie cały dzień , są dośćdobrej jakości jak za tą cenę- 10zł!
Przez ostatnie 2 tygodnie namiętnie używałam tego z różową kropką, do smokey eyes nadaje się doskonale!





Tych kosmetyków nie będę opisywać w tej notce, bo chciałabym o nich zrobić osobne recenzje porównawcze z innymi w ich kategorii:
♥ podkład Max Fator Long Lasting 100
 baza pod cienie Essence I Love Stage
 pomadka ochronna do ust Lovely Aloesowa 
krem tonujący pod oczy jaśmin w kremie
 Eyeliner w żelu: Essence i Sleek


Może chciałybyście zobaczyć którąś z recenzji jako pierwszą?

18 komentarzy:

  1. ja bym chciała najpierw recenzję, o bazie pod cienie z essence:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, rozświetlacz Esensse. Chciałabym jako pierwszy!- recenzje o nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przeciez o rozświetlaczu Essence napisałam już minirecenzję w tej notce..co jeszcze mogłabym dodać? Co Cię jeszcze ciekawi? ;)

      Usuń
  3. ja tak jak asia chciałabym przeczytać o bazie pod cienie :) ogólnie podobają mi się Twoje lutowe kolory do oczu; takie spokojne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rozświetlający bronzer wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo duzo masz takich sprawdzonych kosmetyków, jeszcze 2 tyg temu miałam tylko 1 taki co rbił cuda a teraz znalazlam az 2 inne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki po prostu są moimi ulubionymi i lubię ich działanie. Ale to wciąż tylko kosmetyki kolorowe, a one nigdy cudów nie zdziałają ;) Takie rzeczy tylko dermatolog lub chirurg :D

      Usuń
  6. bardzo fajne cienie w tej paletce :] lubię takie naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię sobie tą kredkę do brwi;) wydaje się być dobra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobra i tania. Naprawdę polecam jeśli jasne brązy w kosmetykach do brwi są dla Ciebie za rude, ciemne brązy za ciemne, a popiele zbyt sztucznie wyglądają.
      Wcześniej używałam w podobnym kolorze Inglota, był równie dobry, ale kosztował 2 razy drożej od Catrice, a skoro nie widać różnicy to... ;)

      Usuń
  8. jaka szkoda, że już go nigdzie nie dostanę :( mowa oczywiście o rozświetlającym pudrze brązującym Essence :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOstaniesz na Allegro, czasem się z nim tam spotykam, ale cena jest starsznie zawyżona, więc chyba lepiej szukać po wymiankach u dziewczyn.

      Też jest mi szkoda, chociaż w sumie nie malowałam się nim z pół roku, zapomniałam o nim i jakoś go na nowo odkryłam w lutym, więc jak się skończy(lub prędzej przeterminuje) może jakoś przeżyję, bo mam też inne lubiane pudry brązujące ;)

      Usuń
  9. ojej ile tego :)
    ja jestem ciekawa bazy pod cienie czy tak dobrze kryje bo ja mam z tym straszny problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszytskie komentarze!

      Chyba następną większą recenzją będzie recenzja baz pod cienie :)

      Piszecie, że to dużo produktów, to prawda, ponieważ większość tych kosmetyków używałam dzień w dzień i mam je już około roku, lub są moim drugim opakowaniem, więc są naprawdę sprawdzone i ulubione :)
      Właściwie to jedynie palety cienii i różu nie używałam codziennie, a reszta to moja podstawa, taka codzienna rutyna makijażowa już długi czas.

      Usuń
  10. Wooow !! sporo masz tych ulubionych i najczęściej stosowanych kosmetyków ;)
    mi najbardziej przypadł go gustu cielisty cień do powiek ;*
    czekam na " ulubieńców pielęgnacyjnych " <33

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolor tego cienia z MIYO. Świetnie się prezentuje ten rozświetlający puder brązujący z Essence. Szkoda, że to była edycja limitowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna paleta cieni ;) przy okazji podpisuję się pod podkladem Max Factor, genialny;)

    http://paulinawysokinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na jakiś cień MYIO, ale nie mogę ich dorwać :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)