niedziela, 8 kwietnia 2012

Koronkowe paznokcie + kok ze skarpety





I jak Wam się podba taki koczek?

Do jego wykonania użyłam starej (wypranej;)) skarpety, znacie ten sposób? Jeśli nie, a macie ochotę go poznać mogę zrobić tutorial :)

Koczek jest elegancki, ale także bardzo wygodny. Nadaje się zarówno na większe okazję, jak i na codzień:)

Dziś w ramach 10 tygodniowej akcji paznokciowej Moda!
Do koronkowego frencha użyłam lakieru nude z Wibo, kawałka koronki i błyszczących srebrnych piegusków:)
Zdobienie wyglądało naprawdę pięknie i nosiło się bardzo wygodnie, ale tylko przez pierwszy i drugi dzień. Dalej koronka, mimo, że zalana lakierem lekko się wytsrzępiła i zahaczała o wszystko, co jednak nie wpływało znacząco na wygląd zdobienia.

Ciężko było przyciąć równo tą koronkę, dlatego szerokość frencha na poszczególnych paznokciach ciut się chyba różni.

Obiecane zdjęcie obydwóch dłoni:

Zdjęć mało i nie najlepszej jakości, ponieważ ciężko w ostatnich dniach było złapać jakieś przyzwoite światło. Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podobają paznokcie, co myślicie o takim koczku i czy chciałybyście tutorial na zrobienie go za pomocą skarpetki...
Uff... :)



PS 
Bardzo się cieszę, że nowy szablon przypadł Wam do gustu. Obiecuję popracowac jeszcze nad nagłówkiem tak, by bardziej kojarzył się z łowami, ale moje umiejętności graficzno plastyczne naprawdę leżą i nie wiem na ile uda mi się cos fajniejszego wymyślić :D

87 komentarzy:

  1. piękne paznokcie i jeszcze piękniejszy koczek :)
    Chętnie nauczyłabym się takiego robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie piękne!
    a sposób z koczkiem znam ale nie wypróbowałam, dzisiaj chyba sobie z zrobię, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Koczek fantastyczny! A kokardka przesłodka :) Bardzo chcę skarpetkowy tutorial! :prosi:

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie zrób tutorial z koczkiem, czekam... Paznokcie super.

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie piękne, pasujące do nowego szablonu :D, koczek uroczy i chętnie zobaczyłabym tutorial. żałuję trochę, że obcięłam włosy, ale przynajmniej są zdrowsze, teraz czekam aż odrosną

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie! :) Koczek też całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW ;o Paznokcie mega ;o I oczywiscie oczekuję posta na temat jak zrobic takiego ślicznego koczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetnie ta koronka wygląda. I tak bardzo bym prosiła tutorial takiego koka, ja kompletnie nic nie umiem robić z włosami. Bardzo ładnie tu teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny motyw koronki na paznokciach, ładnie to wygląda. No i jestem ciekawa jak zrobić takiego koka ze skarpety, jeśli zamieścisz tutaj jakiś tutorial - będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te paznokcie ;) koczek cudny i chciałabym zobaczyć jak go się robi:) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne !!! Zarówno pazurki jak i koczek.. Chciałabym mieć tak grube i geste włosy..

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie ta koronka wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne i paznokcie i kok i jeszcze ta urocza kokardka ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. paznokcie fajne włosy też zawsze mi się taki kok podobał ale ja ma za krótkie włosy niestety

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły pomysł z tymi paznokciami! A koka znam i noszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze to kok jest świetny i pomimo tego, że mam na razie dość krótkie włosy, to chciałabym zobaczyć, jak się go robi, bo jak mi urosną, to na pewno to wykorzystam!
    Po drugie znowu świetne paznokcie. Nie wiem jak Ty to robisz, że masz takie fajne pomysły. Muszę w końcu spróbować coś wtopić w moje paznokcie xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał kok zdumiewa ! niestety nie umiem takiego robić ! :( a szkoda ;<
    hmm a na temat paznokci się wypowiem jednym zdaniem, Cudo !
    Naprawdę świetnie Ci to wyszło ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Paznokcie są przepiękne ♥ Jakaś ty pomysłowa! Nigdy by mi do głowy nie wpadł taki pomysł ;]
    A co do koka, to znam, znam :) Znaczy się, wiem jak wygląda i słyszałam o takim sposobie, ale niestety nie mam pojęcia jak zrobić :) Byłabym ucieszona, gdyby pojawiła się 'instrukcja' :))
    Ślicznie wygląda na twoich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kok świetny. Czasami żałuję, że nie mam już długich włosków. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog! :]
    dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Zołzinkuuuu :***
    Wesołych świętóf :P
    mnie się pazurska podobują wery macz! i koczek też love bo sama aki noszę o czym już wiesz :P nie wierzyłam,że naprawdę go robisz ze skarpety jak mi pisałaś :P ale teraz już wierze hahhaha chcę to zobaczyć Ty wiesz nie? :D Bo wtedy może zamienię gąbczaka na skarpetkę :P (wypraną ofc) :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Koczek świetny, znam ten sposób, ale jeszcze nigdy mi nie wyszedł tak, jakbym sobie tego życzyła :(
    Bardzo podoba mi się ta koronka na paznokciach! :) Nie wpadłabym nigdy na taki pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam ten sposób... Podoba mi się Taki koczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wygląda ten koczek

    OdpowiedzUsuń
  25. ja robię taki na wypełniaczu do koka, ale sposób na skarpetę też bym chętnie zobaczyła :P

    OdpowiedzUsuń
  26. czasem wiele bym dała za możliwość takich fryzur
    aktualnie mogę zrobić kitka (na bodajże 2cm)
    nie jest to szał, ale jeszcze miesiąc temu nie byłam w stanie zebrać włosów gumką ;)
    mani mnie oczarowało ;]
    jest świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudowny ten koczek!!! Zrob obowiazkowo tutorial!!! Tez chce cos takiego na glowie!!!

    http://bebeautifulbeyourself.blogspot.com/2012/04/tag-50-pyta-n-dzisiaj-bede-odpowiadac.html

    zostalas oTAGowana
    zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  28. sposobu na skarpecie nie znam, a brzmi bardzo interesująco :)masz prześliczny kolor włosów, a wzorek cudny. Odpowiedziałam pod komentarzem na Twoje pytanie dotyczące wzorków rozmazywanych igłą. link: http://callais-nails.blogspot.com/2012/03/wibo-63.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. koczek świetny,a co do paznokci są przecudowne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Koczek z ta kokardką wygląda na prawdę bardzo ładnie. Tak elegancko.
    Nie znam tego sposobu. Może własnie mogłabyś zrobić tutorial ?
    Zapraszam do obserwacji ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Otagowałam cię na moim blogu. Jeśli masz wolny czas i chęć do zabawy, serdecznie zapraszam. :)
    http://fraisefashion.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Jasne, dawaj tutorial! A co do paznokci..KOCHAM TO! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Kok, kokardka w koku i kolor Twoich włosów jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Próbowałam zrobić takie koronkowe paznokcie, ale mi nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgęszczenie to mój najważniejszy cel.. Wydaje mi się, że efekt zgęszczenia będzie większy gdy je w końcu podetnę u fryzjera.

    ... i jeszcze jedna rzecz :) Zauważyłam, że zmieniłaś wygląd bloga. Mi osobiście bardziej podobał się stary wygląd. Zachwycałam się tym, że Twój nick, tytuł i tło są idealnie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana i zakładka INFO! nie działa... A chciałam poczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powinna działać, rzeczywiście nie działała jakiś czas :)

      Usuń
  37. Śliczne upięcie! Masz bardzo ładny layout bloga. Zapraszam na rozdanie u mnie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję kochana :***
    no dzień był bombowy ale "bombiarza" złapali kilka godzin później ;)
    okazał się 15latkiem, który dobrze się bawił ze znajomymi :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie upięcia ! sliczny koczek i pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  40. ja nie znam tego triku z używaną skarpetą :P chętnie poznam :D
    cudne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Koczek świetny. Nie słyszałam o takim sposobie. ; ]
    Pomysłowe paznokcie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Dooobry wieczór :D
    Właśnie Cię otagowałam - jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy!
    http://bellitkaa.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-mnie.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny koczek, mi takie ładne nie wychodzą :(


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/lady-in-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  44. rozwaliłaś mnie opcją na skarpetę XD, niestety podejrzewam, że nawet ona nie pomogłaby mi przy moich dwóch lewych łapach :P Mam na szczęście siostrę fryzjerkę :)
    Pazurki bombowe, chciałabym takie, ale za dużo pracuję w kuchni, szybko by się zniszczyły :( Jednak chętnie popatrzę na nie u Ciebie :)
    pozdrawiam,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ojjj clakowicie Cie rozumiem :D tez sie na nie zapatruje huhu :D

    a panzokcie sa genialne masakra ;))i koczek tez cudny no! ;D mimo iz nie bede raczej w takim chodzic ;D mam odstajace uszy :D to i tak chce znac przepis na nigo ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. wow! robi wielkie wrażenie!
    gratuluję pomysłyu.a kokardki cudne !! ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. kok swietny szczegolnie z ta kokardka wyglada bardzo dziewczeco ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo ladny koczek i taki gęsty:D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny kok. też bym chciała taki zrobić i mi nie wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  50. piękny ten kok, ale z moich włosów raczej nie da się takiego zrobić, niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  51. i kok i pazurki - bomba! sama czasem robię sobie skarpetowego koczka, ale muszę popracować nad techniką:) a długości pazurków zazdroszczę na całego!

    OdpowiedzUsuń
  52. Zachwycający nowy wygląd :)

    A paznokcie bardzo fajnie Ci wyszły, taki inny french, ale bardzo gustowny. Koczek wspaniały, ale ja niestety mam za krotkie włosy, chociaż nie powiem, chciałabym przeczytać jak można go zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pieknie brak mi slow.
    Wyglad bloga boski czy mozesz mi napisac na Pw jak cos podobnego moge wykonac u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kok jest bardzo fajny. Mam nadzieję, że napiszesz jak go zrobić?:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale masz piękne włosy!!
    Fajne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczny kok ;D jestem ciekawa jak się go robi.. hmm ;D czekam na tutorial :P paznokcie również baaardzo urocze!

    OdpowiedzUsuń
  57. Super pomysł z tą skarpetą.. chociaż nie mam pojęcia jak to robisz:) Kupowałam wczoraj okulary w sklepie Glitter i tam Pani przy kasie zachęcała mnie do zakupu specjalnej mega grubej gumki do robienia takiego właśnie pełnego koka. Promocyjna cena 9,90 ponoć wcześniej było coś koło 34 zł.. Ale z racji tego iż moje okulary kosztowały ponad 54 zł to się nie skusiłam mimo promocji :) teraz trochę żałuję bo widzę ze u Ciebie efekt jest fajny. PS> poproszę o tutorial :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześliczny koczek, z chęcią zobaczę tutorial. :) Fajny pomysł z koronką na paznokciach ja zapewne nie miała bym tyle cierpliwości żeby tak fajnie ozdobić pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  59. ejjj Zołzinku gdzie Ty sie podziewasz :(
    brakuje mi tu Ciebie....
    nawet robię już koka z różowej skarpety z dziurą na palcu!
    łer ar ju?>

    OdpowiedzUsuń
  60. Super koczek , ale nie mam pojęcia jak go się robi;3

    OdpowiedzUsuń
  61. zapraszam do udziału w tagu:)

    OdpowiedzUsuń
  62. niesamowity koczek :)
    Kochana prowadzisz świetny blog. Może poobserwujemy? :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Kochane dziękuję za miłe słowa co do paznokci i koka:) Tutorial będzie na pewno tylko muszę poprosić faceta w jakis słoneczny dzień o pomoc, bo sama niestety nie dałamm rady uchwycić tego procesu na zdjęciach :(

    OdpowiedzUsuń
  64. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. hejka, zostałas otagowana ;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczny kolor włosów, masz pasemka?

    OdpowiedzUsuń
  67. jestem bardzo ciekawa jak zrobić takiego koczka :) paznokcie obłędne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie cudne pazurki!
    Kok też fajowy:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Czekam na tutorial, pierwszy raz słyszałam o koczku ze skarpetki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. próbowałam robić z koronką ale albo 8 warstw lakieru zeby przylryło, a jak dałam ok 3 to kolor koronki robiłsię wyblakły, lakier źle wchodziłw rowki między splotami i ogólnie syf. Ściąganie tego było koszmarem, bo chicało odejsc z moim paznokciem! Dobrze że mam bardzo mocne to wymoczyłam w zmywaczu i odeszło
    podziwiam , ze Ci się udało

    OdpowiedzUsuń
  71. Z zachwytem patrzę na Twoje paznokcie ! Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. piękny koczek i włosy...zaintrygowalas mnie ta skarpeta :)

    OdpowiedzUsuń
  73. nadal nie mogę wyjść z zachwytu:) przepiękne robisz paznokcie:) może zrobisz jakiś tutorial:)a tym czasem obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  75. Your website nice, may be useful for many people. I entrusted this link, I hope you agree, thank you.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)