sobota, 7 kwietnia 2012

Nowy wygląd bloga- proszę o zdanie na jego temat!





***

Jak Wam się podoba nowy, jaśniejszy wygląd bloga? :)
Czerń z panterką poszła w odstawkę, teraz czas na białą koronkę!

Wydaje mi się, że obecny szablon jest bardziej czytelny i chyba przy nim pozostanę, ale oczywiście ostateczna decyzja będzie uwarunkowania Waszym zdaniem :)

Wolicie stary, czy nowy szablon?
A jeśli nowy, to czy coś nadaje się do poprawek?

Napiszcie jeszcze jakie kolory u Was na kompie ma w nagłówku tytuł bloga i te zawijaski bo bokach, bo u mnie na komputerze taki popiel z kroplą fioletu, a na komórce jasny brąz!:(


Dla przypomnienia stary szablon wyglądał tak: 

85 komentarzy:

  1. Szczerze? Nowy jest o wiele lepszy. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy jest subtelniejszy i bardziej świąteczny, ale starszy chyba bardziej pasował do nazwy bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to, że stary pasował do nazwy bloga sprawiał, że długo się wahałam czy go zmieniać, ale z drugiej strony samą mnie troszkę męczyło to ciemne tło.. Zobaczymy, niech zdecydują czytelnicy :D

      Usuń
    2. Zgadzam się z tovą.. Stary pasował idealnie do nazwy i bardzo mi się z tym blogiem kojarzył.. Obserwuję ich wiele ale twój jako jeden z nielicznych miał taką wbijającą się w umysł szatę graficzną..
      Nie mówię, że ten jest zły, broń Boże, ale wolałam tamten.. :)

      Usuń
    3. to może jakiś kompromis?
      Połączenie cętek i koronki ;)

      Usuń
  3. Kurcze, napisy w nagłówku mają ciężki do opisania kolor. Ale chyba to jest bardziej ten popielaty o którym piszesz :)
    A lakieru zamierzam się pozbyć, na przykład podczas jakiejś wymianki (jeśli już uda mi się uskutecznić wymiankę na blogu):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!!
    Dużo lepszy od tamtego. A kolor u mnie jest taki, jak u ciebie na komputerze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uf, chwała, że to moja komórka świruje, bo tamten brąz naprawdę kojarzył się mało przyjemnie...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi ten się bardziej podoba :) a zawijaski są takie szaro fioletowe:P Tobie również Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten wygląd podoba mi się bardzo:) jest tak przejrzyście:)
    ja chyba w niedługim czasie też zmienię wygląd swojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląd!
    kolorek taki jak napisałaś - popielaty, a zawijaski bardzo fajne! :D
    zmiana na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest o wiele lepiej :-)))) Cieszę się że zmieniłaś kolorki. A jeśli chcesz, żeby blog kojarzył się z łowami, możesz dodać jakąś piękną panią z łukiem w nagłówku albo z wózkiem na zakupach, na pewno cos znajdziesz :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś muszę o tym pomyśleć, ale szukam i szukam i nie mogę znaleźc nic co by pasowało mi do bloga, a jednoczesnie komponowało się z koronką...:(

      Usuń
  10. Ładny, ładny ;) Mi się obecny bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor, hm.. taki jakby beżowy mieszany z popielatym. Ale bardzo fajnie. Jest o wiele lepiej niż poprzednio ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. ten mi się podoba :)jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy wygląd blogu jest o wiele lepszy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wygląd podoba mi się dużo bardziej. Szczególnie na wiosnę oasuje mu takie koronkowe wdzianko.

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za rady dotyczące ombre :D na pewno skorzystam :) a wygląd i się podoba jest taki spokojniejszy dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepszy... Ja też zmieniłam ostatnio wygląd swojego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten dezodorant z scholl'a do stóp i butów na prawdę działa. Jeżeli ktoś ma taki problem jak ja (miałam) z poceniem stóp, to bardzo polecam. Ale jeszcze trochę go poużywam i napiszę recenzję na moim blogu,więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie też bardziej jak brąz. Ladnie jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. ten o wiele lepszy, przyjaźniejszy dla oka.
    brąz, trochę jak kawa z mlekiem

    OdpowiedzUsuń
  20. Wolę ciemniejsze kolory. Ale ten wygląd jest dla mnie lepszy ze względu na to, że nie znoszę panterki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie ten jest o wiele lepszy : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana jest o niebo lepiej! Szczerze mówiąc bardzo męczą mnie blogi na czarnym tle :( Tutaj jest subtelnie, tak elegancko i trochę księżniczkowo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też męczą, zauwazyłam to dopiero jak zaczęłam więcej czasu spędzac na blogach. Na swoim spędzałam chwilkę czytają ci odpowiadając na komnetarze, a tak to większość w edytorze postów, więc ta czerń mi tak nie przeszkadzała. Ostatnio to przemyślałam i postanowiłam zmienić.

      Usuń
  23. Bardzo ładny ten nowy, podoba mi się :)

    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  24. Delikatnie, wiosennie i tak świeżo - jest pięknie! :) Aczkolwiek ja pobawiłabym się troszkę z nagłówkiem, bo wg mnie troszkę nie komponuje się z tłem.

    Wesołych Świąt, jakoś je zmęczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo pozytywny wygląd, taki ultrakobiecy. Ja widzę chyba taki kolor jaki powinnam, popiel z bardzo delikatną nutką fioletu

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba, bardziej niż poprzedni, ponieważ nie trawię centek. Jednak zgodzę się z dziewczynami wyżej, ze szablon bardziej pasował do prawdziwej Łowczyni.:))))
    Napis i zawijaski mają kolor kawy z mlekiem.

    Wesołych Świąt.:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny wygląd :) Taki delikatny. U mnie kolor wychodzi szarawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ladny, podoba mi sie bardziej od tamtego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych, zdrowych i pełnych szczęścia Świąt Wielkiej Nocy oraz mokrego dyngusa tak dla urody ;)
    Wszystkiego dobrego kochana ♥ :*



    super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nowy zdecydowanie <3

    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oo ale przejrzyście :D podoba mi się
    a napis i zawijaski, tak jak napisałaś - " popiel z kroplą fioletu" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo, bardzo, BARDZO mi się podoba :-) Jest jaśniej, przyjaźniej i przyjemniej :-) WESOŁYCH :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wesołych :)

    A co do bloga to oba szablony mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. O wiele lepszy ten aktualny szablon! :)
    Znalazłam Twojego bloga przez przypadek tak szperając po blogspocie i zauważyłam, że też masz tu co nieco o swoich dietach( może trochę innych niż moje...), więc pomyślałam, że skomentuję. :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aktualny jest zdecydowanie ladniejszy niz panterka, pozdrawiam serdecznie zyczac Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog, na pewno będę tu zaglądać częściej.
    Zapraszam do mnie malafilizanka.blogspot.com/ i do dodania się do obserwowanych. Będę wdzięczna :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne, zapraszam do siebie,
    http://ponad-niebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Łowczyni odpowiedziałam wreszcie na Twojego taga :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ten jak i tamten mi się podobał :) ten delikatny tamten drapieżny :)
    hmmm zostaw ten! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten nowy jest fantastyczny :) Zostaw go <3

    OdpowiedzUsuń


  41. amazing once the article I was reading this thank you ^ _ ^
    Cara mengobati mata minus secara alami

    OdpowiedzUsuń
  42. after I saw and read your article so much knowledge as I can for that I say many thanks for the information you have shared at least other people do not know

    success

    Obat kanker payudara yang sudah pecah dan parah

    OdpowiedzUsuń






  43. because you have to share information about your experince article I say thank you, and we wait for further information ^^

    Cara mengobati TBC pada wanita hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń
  44. Semoga bermanfaat gan trimakasih/hope it is useful gan thank you

    Jamu obat maag kronis paling aman

    OdpowiedzUsuń
  45. Semoga bermanfaat gan trimakasih/hope it is useful gan thank you

    Jamu obat maag kronis paling aman

    OdpowiedzUsuń
  46. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  47. pengobatan yang sangat baik mungkin bermanfaat bagi anda/ Excellent treatment may be beneficial for you

    Obat herbal sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  48. Excellent treatment solution, may be useful thank you
    Solusi pengobatan yang sangat baik, semoga bermanfaat terima kasih

    Obat herbal untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  49. The information is very interesting and very helpful thank you
    Informasi yang sangat menarik dan sangat membantu terimakasih

    Obat alami untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  50. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń

  51. informasi pengobatan yang sangat baik, terima kasih gan ^_^
    Excellent treatment information, thank you gan

    Obat sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  52. interesting discussion, this information is highly qualified and makes want to read to the end thanks to shared information

    OdpowiedzUsuń
  53. My suggestion please correct the language that you use for the language you are using is too difficult to be understoodSuplemen Herbal Agar Mani Tidak Cepat Keluar

    OdpowiedzUsuń
  54. You are very creative, thanks for the informationYou are very creative, thanks for the informationObat Herbal Untuk Mengatasi Kemandulan Pria

    OdpowiedzUsuń
  55. information which is very unique and interesting, extraordinary Kuat Tahan Lama Intim Dengan Herbal

    OdpowiedzUsuń
  56. writing style is neat and easy to understand, I like to read Solusi Alternatif Mengobati Ejakulasi Dini

    OdpowiedzUsuń
  57. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  58. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń
  59. zeer interessant en informatief artikel . hopelijk kan blijven bestaan.

    OdpowiedzUsuń
  60. I was amazed by the contents of this article, be further discussion okay!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)