wtorek, 3 kwietnia 2012

TAG - Kosmetyk idealny + zaproszenie na rozdanie u hairlicious

Dziś naprawdę świetny kosmetyczny TAG! Chyba najfajniejszy na jaki udało mi się odpowiadać:)
Do zabawy zaprosiła mnie Yasinisi. Zapraszam Was serdecznie na jej bloga (>>KLIK<<) gdzie każda z Was znajdzie coś dla siebie zarówno czytelniczki recenzji, jak fanki makijaży, kosmetyków mineralnych i lakierów do paznokci itd...
Zdradzę sekret mały, że Yasinisi jest bardzo pomocną osóbką, dzięki której dowiedziałam się co nieco o minerałach i zapragnęłam ich mieć ;))
Dziękuję kochana!


ZASADY:
1. Napisz kto Cię oTAGowal i zamieść zasady zabawy.
2. Zamieść banner TAGu i wybierz jeden kosmetyk (może to być kolorówka jak i pielęgnacja), którego używasz już długo i nie zamienisz na nic innego.
3. Wklej zdjęcie wybranego kosmetyku.
4. Uzasadnij swój wybór (krótką recenzją możesz zachęcić wiele osób, by również go wypróbowały).
5. Zaproś do zabawy cztery bloggerki.


Miałam mały problem z wybraniem kosmetyku, którego nie zamieniłabym na żaden inny z prostego powodu: jestem niestała w uczuciach jeśli chodzi o kosmetyki. Ciągle chciałabym próbować czegoś nowego w nadziei, że odkryję Amerykę ;)

Ale mam taki jeden kosmetyk, który jest zawsze od jakiś 2 lat w mojej kosmetyczce. Zużyłam już kilka opakowań i na pewno będę do niego wracać, bo pomimo kilku zdrad nikt go nie pobił i nie sprawił, że o nim zapomniałam. Jest to mój ulubieniec wszechczasów w tej kategorii.
Tym kosmetykiem jest...tamtaradaaaaam:

Manhattan, Soft Compact Powder odcień 0 transparent





Zalety:


Wspaniały naprawdę JASNY kolor, idealny do bladej cery, który znowu taki transparentny jest jest, ale pasuje do wykończenia makijażu zarówno zimą, jak i w lecie kiedy jestem ciut opalona. Szczerze mówiąc nie trafiłam jeszcze na drugi tak jasny puder!
Dodam, że jest duża gama kolorów i na pewno kazdy znajdzie coś dla siebie.

Delikatnie kryje, oraz rozjaśnia podkład (dla mnie ciut za ciemny jest Buff z Revlona, a z tym pudrem jest naprawdę w sam raz:)) Można uzyskać większe krycie poprzez nałożenie grubszej warstwy i nie wygląda jak maska.

Naturalnie wygląda

MATUJE! Efekt jaki daje to cudownie gładka twarz, prawdziwie matowa, ale nie w taki sposób płaski i pudrowy, tylko to jest taki satynowy photoshopowy mat.
Kiedy zaczęłam go używac wiele koleżanek pytało co zrobiłam z buzią, że jest tak gładka ostatnio :)

Trwały, naprawdę długo się utrzymuje, dzięki niemu moja tłusta skóra jest matowa w zalezności od dnia cyklu (im bliżej końca tym moja buzia bardziej się przetłuszcza) i podkładu od 5 do 8 godzin, jeszcze żaden puder nie matowił mnie na tak długo. Jestem fanką, a może nawet fanatyczką absolutnego, ale nie płaskiego matu, więc w tej kwestii ciężko mnie zadowolić.

Przedłuża trwałość podkładu- Kremy tonujące i beznadziejne podkłady wytrzymują z nim godzinkę dwie dłużej świeżo niż z innymi pudrami

Łatwo się go aplikuje dzięki satynowej dośc miękkiej konsystencji (przez co ciutke może się ciut osypywać, ale wszystkie pudry to robią)

Wystarczy niewielka ilość by pokryć całą twarz

Cena niecałe 20zł- co to jest za takie cudo?

Fajne eleganckie opakowanie z szufladką na puszek (ten dołączony do pudru jest naprawdę wspaniałej jakości, puszków z zużytych manhattanów używam do inncyh pudrów)

Wady:
Kiedy dobijemy ostro do dna i już zostaje kosmetyki tylko na brzegach łatwo by się rozsypał uderzając o coś twardego, np podłogę, czy coś w torebce.


Dostępność:
Rossmann i inne drogerie (w Naturze już wycofali szfę Manhattan)

Z kim go zdradzałam?
Collection 2000,
Rimmel Stay Matte
Essence puder mineralny
Golden Rose Silky Touch Compact Powder
Rimmel Renew & Lift

Nie moge sobie przypomnieć więcej.
Jedynie ostatnie dwa mogłyby mu deptać o piętach gdyby nie to, że:
Golden rose jest ciut ciemny, ma mniej jedwabistą konsystencję i na krócej matuje
Rimmel Renew & Lift kończy się w ekspresowym tempie, krócej matuje i mógłby być jednak no pół tonu jasniejszy

TAGUJĘ:
Mint Elegance z bloga: http://mintelegance.blogspot.com/
moja ukochana rywalka zegarkowa Ciornaofca http://ciornaofca.blogspot.com/

i każdego kto chcę odpowiedzieć na ten Tag!

Możecie też odpowiadac w komentarzach, macie jakieś swoje idealne kosmetyki? Chętnie o nich poczytam :)

***


Przy okazji chciałam Was jeszcze zaprosić na ciekawego bloga u sympatycznej hairlicious, na którym znajdziecie wiele ciekawostek włosowych, gdyż blogowiczka ta uczy się w zawodzie technika fryzjerstwa!
Polecam też wspaniałe rozdanie na nim:

http://obsessionhaircare.blogspot.com/2012/04/rzpoczynamy-wielkie-rozdanie.html

42 komentarze:

  1. hejka właśnie wysłałam do Ciebie maila z powiadomieniem o "wygranej" w rozdaniu :)
    czekam na odp
    xoxox
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaaaa huraaaaaaaaa, ale jestem szczęściarą :))

      Usuń
    2. no co za załza! jeszcze wygrala a u mnie chce zegarka mi odebrac :D:D:D:D :P

      Usuń
  2. ojej ale bym go chciała ;) jak mi się skończą moje na pewno zakupię :) ładnie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli faktycznie jest taki cudowny to warto go kupić :]

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mam taki beżyk nude :) jest cudowny, długo szukałam takiej szminki i napewno do niej wróce :) ale może pomyślę nad innym odcieniem...
    ha! fajna zabawa, musze pomyslec nad tym tagiem bo...hmm nie wiem jaki to mialby byc kosmetyk hehheh chyba mam tak saamo jak Ty...
    a puder ja mam stay matte rimmela, kupiłam teraz i go testuje :) też dobrze się spisuje ale chodzi o to, ze zdecydowanie jest to najjaśniejszy puder jaki znam! :D więc już masz rozwiklaną zagadkę! ja wzięłam najciemniejszy odcien bo puder ten jest jak kreda :P tadaaaaaam :D
    no i teraz musze myślec nad tym tagiem noooo!

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm...i teraz mnie masz, bo tak myślę i myślę jaki jest mój ulubiony kosmetyk....hmmm...
    ostatnio? chyba maska do włosów alterra, ale coś bez czego nie mogę żyć to na pewno tusz do rzęs L'Oreal :-)

    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba nie mam kosmetyku, o którym śmiało mogłabym powiedzieć, że jest moim ulubieńcem, którego używam od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukuje ostatnio pudru i czytam już kolejną jego dobrą opinię i sądzę, że to będzie mój wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, myślę, że nada się nie tlyko do tłustej cery, ale też normalnej, a nawet być może suchej, bo nie wysusza :) Choć nie wiem czy sucha cera w ogóle potrzebuje pudru:D

      Usuń
  8. Dziękuję bardzo za TAG!
    A z tym kosmetykiem się gdzies spotkałam, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki za tag, juz wykonalam zadanie :D pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię ten puder, a ja zapraszam Cię do kolejnego tagu: http://jjjustii.blogspot.com/2012/04/zmatowiony-i-ostempelkowany-acid-dc-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go nie używałam, ale brzmi ciekawie:) Ja nawet nie wiem czy mam jakiś kosmetyk idealny, zawsze znajdą się jakieś wady:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam gdzieś. Moze zakupię ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Kochana za otagowanie:*
    na pewno odpowiem jeszcze w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też odpowiadałam na ten tag- bardzo fajny pomysł :) Ja wybrałam moją ulubioną kurację do włosów BingoSpa i Carmex w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe noo massakra a bardzo dobry pomysl z tym zeby rpzelewac do mniejszych opakowan :DDD wyprobuje to jak bede gdzie sjechac w te wakacje :D

    mam ten puder mam go mam go mam go jest zajbeisty :D masakra przypadkiem go kupilam tez juz pare lat temu i nie zamieniam go na zaden inny :D jest idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, więc jest tutaj więcej fanek tego pudru:) I świetnie :D

      Usuń
  16. O! Po raz pierwszy zostałam otagowana! :) Chętnie napiszę o kosmetyku idealnym :) Puder opisałaś bardzo ciekawie, jak wykończę mój to na pewno nie zapomnę obczaić tego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe jak sie ma jakość w porównani do inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem niestety bo nie używałam pudrów inglota, ale nie słyszałam o inglocie zbyt dobrych opinii...

      Usuń
  18. Wydaje się bardzo interesujący!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej.
    Bardzo dziękuję za tak miły wstęp :*
    Cieszę się, że mogłam pomóc.. I czuję, że jeżeli tak jak ja zakochasz sie w minerałach, to będę miała na sumieniu twój minerałoholizm.. Lojalnie ostrzegam. To wciąga :D

    Co to TAGu to przyznam, że tego pudru nie znałam. Od dość dawna nie używam już kompaktów.
    Mam co prawda jeden z wymianki- Bourjois, niby noszę go w torebce do poprawek w ciągu dnia, ale w sumie chyba go jeszcze ani razu nie zastosowałam ;)
    Na szczęście minerałki trzymaja się wystarczająco dobrze i poprawki nie są specjalnie konieczne :)

    Pozdrawiam cieplutko no i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajj rzeczywiście pomyliłam się przy dacie, już poprawiłam :) Coś słyszałam kiedyś o tej diecie, nie wiedziałam że jest skuteczna aż tak, właśnie będę o niej czytała jak mi się spodoba to dołączę i oczywiście czekam z niecierpliwością na ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o mojej diecie z podsumowanie dwóch pierwszych tygodni pojawi się już prawdopodobnie jutro po południu lub wieczorem :)

      Usuń
  21. ciekawy kosmetyk :)
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam identyczny ;) Tez go uwielbiam ;)
    Zapraszam na moje 1 rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe no ty mnie otagowalas a tu wpis o lady speed stick ktory posiadasz :D i jak juz go uzywalas? polecam ci go szczerze:) zapraszam na nowy wpis o przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny blog ;) zapraszam do siebie jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji ;) http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo zachęciłaś mnie do kupna pudru, bo właśnie taki jest mi potrzebny(tylko inny odcień) :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. puder fajny jak tylko skończę ten co już mam to chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No proszę, widzę że nie tylko ja go uwielbiam! Do mojej cery jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a cholera jasnista zapominam o tym Tagu :P ale zrobie zrobie :) mejbi tumoroł... ;)
    hhahah tiaaa...na literę Ł, do wygrania zegarek hahah :D ja wymiekam po prostu tu z Toba :D szkoda, że nie mieszkasz bliżej :D ale powiem Ci szczerze, że nagroda Cie ucieszy więc szykuj sie mała! :P

    OdpowiedzUsuń
  29. zgadzam sie :D do zywklej czarnej sukienki musi wygladac olsniewajaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Otagowałam Cię :-) Jeśli chcesz wziąć znów udział w TAGu to zapraszam: http://crocodylla.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja pędzli używam już ponad 2 miesiące. Po myciu zachowują się dobrze, tylko miejscami włoski troszkę odstają. Po myciu wciąż są miękkie i włoski bardzo sporadycznie wypadają. Za tą cenę na prawdę warto. :)

    Zapraszam do siebie na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tez nie widze zadnych efektow wcierania tej isany ;((( i chyba zjezygnuje ;D czekam na Jantara;D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)