czwartek, 19 kwietnia 2012

Wracam z paznokciami w stylu Cherry Blossom! :)

Wracam do Was kochane po małej przerwie spowodowanej problemami technicznymi. Dokładniej mówiąc zepsułam zasilanie do laptopa ;)
Jak najszybciej postaram się nadrobić posty na Waszych blogach i odpowiem na kometarze u mnie. Zacznę jeszcze dziś wieczór, stęskniłam się :)
Tymczasem chciałam pokazać Wam moje pazurki w ramach tygodnia Sztuki 10 tygodniowej akcji paznokciowej.
Paznokcie były inspirowane pewnym tatuażem (niech tylko ktoś spróbuję mi napisać, że tatuaże to nie sztuka!) , którego niestety nie potrafie odnaleźć. Był to wielki, ale o dziwo bardzo kobiecy i subtelny tatuaż, w takim klimacie:

źródło: internet

Powtarzam, że paznokcie są naprawdę inspirowane, a nie wzorowane! :)
Najlepsze w tym zdobieniu jest to, ze wytrzymało na paznokciach dokładnie 10 dni i nie chciało odprysnąć. Zmyłam je w końcu, bo już mi się znudziło.








W najbliższej notce możecie liczyć na moje ostatnie łowy i swatche 2 lakierów, w tym jeden obiecany! :)

103 komentarze:

  1. o jeju ale piękności zakochałam się w ich ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przecudowne!
    Zapraszam na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O... tak! Kiedyś pożyczę pomysł. Super wyszły.. artystycznie jak należało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego. :) Trzymały się 10 dni? Powiem tak: grubo. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ one piękne ! Ile ja bym dała za taki wzór...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są tak trudne wbrew pozorom to tylko kilka kresek i kropek dobrze rozłożonych, no i małe cieniowanie, którego na zdjęciach chyba i tak nie widać... :)

      Usuń
  6. przepiekne masz te paznokcie, zazdroszcze talentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paznokcie ;D Piękny wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszło.. Uwielbiam takie motywy na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie! są cudowne *.*
    musze przestac obgryzac paznokcie..:((

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności, mogę kiedyś zgapić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, przecież po to między innymi chyba prowadzi się bloga by kogoś zainspirować troszeczkę :D A mi bardzo będzie miło jeśli taka artystka paznokciowa jak Ty zainspiruje się moimi wypocinami:)

      Usuń
  11. Tak długo ! To masz jakieś cuda anie lakiery :) Pozdrawiam,Miu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam w szoku! Używałam jako bazy eveline 8w1, jako podkładowego zwykłego lakieru Wibo, i na wierzch jakaś odzywka z avonu... I tyle się trzymało:)

      Usuń
  12. Bardzo pięknie Ci wyszły, sam chętnie bym takie ponosiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Podobają mi się najbardziej ze wszystkich na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacjaaaa :)) Jaka Ty zdolna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  15. a idz Ty dziadu jeden!!!! no dac Ci lapka i już.... w kable się zapląta i nie ma jej tygodniami! już byłam spakowana do wyjazdu, żeby Cie szukac! Żeby mi to było przedostatni raz! :P
    pazurska masz obłędne! :***********
    gadaj mi tu co u Ciebie Zolzinku! :) ja robie koka ze skarpeciątka a jak! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie na rozdanie!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog :) Obserwujemy ? Jeśli dodasz się do obserwatorów bloga : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę :D Tylko zostaw link w komentarzu ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo - cudny tatuaż, ja bym się nie odważyła,ale podziwiam na kimś z niekłamanym zachwytem. A kwitnąca wiśnia jest jak najbardziej w sezonie. Fajne te paznokcie, na moich nie ma tyle miejsca ;)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne masz te paznokcie :) a motyw na tatuaz tez fajny chociaz troche bym go zmodyfikowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W paznokciach się wręcz zakochałam :-) Naprawdę wspaniałe ;-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuję kochane za wszytskie miłe słowa! Ciesze się, że moje paznokcie trafiają w Wasz gust :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty sama jestes zboczona! :P:P:P to jedno z najsłynniejszych zdjęc MAdonny a idz Ty :P
    dziś outfit z tą zboczenicą w roli głównej! :P speszyl for ju :)
    ja juz ten żel mam nawet w zapasie hehe :P
    taaa mnie nie było zaledwie 3 dni i nie dałam rady nadrobic wszystkich postów ;/ teraz staram sie byc na bierząco ale i to czasem sie nie udaje :) ale u Ciebie jestem! o! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jezu cudowne!!! :) pozdrawiam :) i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. talenciara :D
    świetne są ;]

    chcesz moje nogi? bierz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. co Ty tam gadasz :P ja bym chciała zobaczyć to "pajacowanie" ! dawaj ałtfita :D
    tiaa zboczone foty i zboczone filmiki dzieki którym te gwiazdy zrobiły karierę hehehhe :P

    OdpowiedzUsuń
  26. o matko !! podziwiam cię, te wzorki są wspaniałe ! :D
    ja jestem kompletnym beztalenciem, nawet normalnym lakierem nie zawsze mi wychodzi wymalowanie paznokci, a co dopiero taka sztuka hoho ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawie ;>
    świetnie ;) + http://vernaqa.blogspot.com/ wejdź i jak możesz zostaw jakiś komentarz ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. zostałaś otagowana http://goldona.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O EM GIE!!!! Te paznokcie są prześliczne! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne
    porównanie praktycznie żadne, nie ma co porównywać bo oba są takie same:)wg mnie oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  31. faktycznie małe dzieła sztuki Ci wyszły, podziwiam za precyzję!
    o toniku napiszę już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. stopniowo kryje jak balsamy brązujące a nie jak samoopalacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne. Chciałabym mieć tak ozdobione paznokcie, ale nie miałabym cierpliwości, aby je malować.

    OdpowiedzUsuń
  34. buuuuu to tera będę ryczeeeec :P:P:P

    sex jest pisany dziwnym stylem i szczerze nie podoba mi sie tak bardzo jak serial i jak Dzienniki Carrie i Carrie w wielkim mieście :) te dwie są pisane luxno i lekko i to naprawde przyjemna lektura :)

    co tam u Ciebie bejbeeee? :D:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienkę kupiłam jakoś tydzień temu. :) A rajstopy są ze zwykłego sklepu z różnościami.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w nich :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałam, ale chciałabyś uzyskiwać teraz taki efekt jaki masz pasemkami a nie balejażem tak? Balejaż rzeczywiście jest czasochłonny, a pasemka wykonuje się szybciej i przyjemniej. Robiąc pasemka nie uzyskałabyś takiego samego efektu jaki teraz masz (chyba 3 kolory?), ale bardzo podobny - fryzura wydawałaby się bardziej przestrzenna, pasemka na każdym paśmie tym po balejażu wyglądałyby jak rozjaśnione przez słońce o różnym nasyceniu. Sens to ma i wydaje mi się że mniej będzie to niszczyć włosy, zależy jaką metodą Ci fryzjer zaproponuje, najlepsze moim zdaniem byłyby grube pasemka wydzielane z sekcji rombu :)

    P.S. Paznokcie są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak Ci się mogły znudzić?!
    Są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie cudowne , jestem zauroczona!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Paznokcjie to arcydzieło, większość zdobień które przeglądam wydają się tandetne ;P te są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Matko jakie piękne są te paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapraszam do zabawy:
    http://sofiasmum.blogspot.de/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  43. O ja Cię przecież to arcydzieło!!
    btw obserwujesz mojego bloga,a ja Twojego. Zachciało mi się zmian i skomplikowałam sobie życie :P zmieniłam nazwę na http://vega-fashion.blogspot.com i prawdopodobnie nowe aktualizacje się nie wyświetlają ;/ jeśli chcesz żeby się wyświetlały musisz aktualizować obserwację, a ja obiecuję że już nie będę więcej zmieniać adresu bloga :P
    pozdrawiam Vega z vega-fashion (starego vegaa90):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszam do wzięcia udziału w tagu: http://makeuplista.blogspot.com/2012/05/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialne paznokcie !
    Osobiście lubię takie kobiece tatuaże (i ten baardzo mi się podoba :) ) ,ale nie wiem czy odważyłabym sobie taki zrobić.
    Dziękuję za obserwację !

    OdpowiedzUsuń
  46. niesamowite paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Otagowałam cię na moim blogu :))
    http://fraisefashion.blogspot.com/2012/05/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Zostałaś przeze mnie oTAGowana. Zapraszam do odp. na kilka pytań:http://model-angeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne paznokcie !!!!! pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne paznokcie !
    sama chciałabym takie na moich pazurkach . zresztą co tu dużo mówić , nie potrzebnie nazwałam je pazurkami bo na takie nie wygladają ..
    Masz cudne paznokcie a twoje inspiracje mnie zaskakują , oczywiście pozytywnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. oj jakie sliczne :) uwielbiam zdobione pznokcie :D wyszly ci swietnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. http://crocodylla.blogspot.com/2012/05/tag-dbam-o-swoje-zdrowie.html
    otagowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  53. łał, są świetne!
    robią niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja bym nie zmywała <3 Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne! Takie pazurki to sama bym chciała ale ja niestety nie mam talentu do zdobień:(

    OdpowiedzUsuń
  56. mega efekt ! :)
    pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Łowczyczku łer ar ju? :(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  58. świetny blog :) paznokcie cudne! uwielbiam motyw drzewa wiśni, a taki tatuaż jak na zdjęciu to mi się już długo marzy:) zapraszam do mnie będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Te paznokcie są przecudowne :)
    świetny i zarazem bardzo ciekawy blog :) zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wooow ale paznokcie, po prostu piękne jestem w wielkim szoku!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Hey nice blogging:) follow me, i will follow you back:)

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo ciekawy blog zapraszam do nas na bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyglądają przepięknie! Wyrazisty i jednocześnie bardzo subtelny i kobiecy wzór;-)

    pozdrawiam

    Malwinna

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie Ci wyszły.

    Kochana pokaż nam krok po kroku jak zrobić tego koka z skarpety.. Jestem bardzo ciekawa :) nigdy nie słyszałam o takiej "metodzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  65. swietne- zapraszam do zabawy,zostalas przeze mnie oTAGowana: http://bebeautifulbeyourself.blogspot.co.at/2012/08/tag-10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale super ;) śliczne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  67. O kurczę!
    Ale świetne!
    Podziwiam cierpliwość i precyzję tego zdobienia.
    Dobrze, że wytrzymało 10 dni. Szkoda, że w końcu zeszło...

    OdpowiedzUsuń

  68. it's amazing article I was reading thank you for the information may be worship goodness author


    Cara mengobati infeksi saluran kencing pada ibu hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń
  69. Read the article very useful/ di baca dulu artikel nya gan siapa tau bermanfaat terimakasih

    Obat maag kronis yang sudah menahun dan parah

    OdpowiedzUsuń
  70. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)