wtorek, 4 września 2012

Cieniowana tęcza



Puk, puk,
zagląda tu jeszcze ktoś czasem? :(

U mnie kompletny brak czasu przeplótł się z problemami technicznymi. Najpierw miałam awarię komputera po której straciłam mase plików, a następnie rozbiłam wyświetlacz w moim aparacie. Ograniczał mnie też czas. Nie miałam głowy do robienia zdjęć na ślepo, ba nawet nie robiłam jakiś specjalnych paznokci, zaniechałam diet i ograniczyłam się na jakiś czas do podstawowej pielęgnacji.









Jednak zatęskniłam i przypominam się zdobieniem paznokci. Zdobienie, choć pracchłonne, jest niezwykle piękne i efektowne. Zachęcam się pomęczyć, gdyż robi wrażenie i zebrałam dzieki niemu wiele komplementów. Zabawne jest to, że wiele osób pytało co to za fajny, mieniący się lakier! :)

Cieniowanie wykonałam za pomocą gąbeczki do makijażu.







Mam nadzieję, że paznokcie przypadną komuś do gustu choć w połowie tak, jak mi.
Przepraszam za nie najlepszej jakości zdjęcia, ale no cóż, nie naprawiłam wciąż tego wyświetlacza i jednak robię na ślepo;)

Liczę, że będę tu zaglądać częściej, pozdrawiam serdecznie!



68 komentarzy:

  1. Świetne pazurki, idealne na koniec lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem! mi na pewno tak by nie wyszło:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jednak się odezwałaś, bo już myślałam, ze opuściłaś blogsferę na zawsze :<
    A zdobienie przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje kochane :)
    Jednak ktoś o mnie jeszcze pamięta, jak miło:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie to wygląda! :) zazdroszczę takich umiejętności, ja czasem ledwo maluje paznokcie na jeden kolor a co dopiero mówić o takiej tęczy ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam takich umiejętności...
    Tęczowo ;D
    Piękne masz te paznokcie ;p nie to co moje łamliwe ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze tak letnio..:) Śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło przepięknie :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :) pokaż jak zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł, też się nim zachwycam :D zaglądaj częściej, bo pomysłową kobietką jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne paznokcie! :) i jakie długie ;)
    Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Że niby ja miałabym zapomnieć???NIGDY!!!! :D:D:D juz myślałam , że never tu nie wrócisz :(((( buuu zapłakałabym się :(
    jaaaak się cieszę, że jesteś zołzinku :)
    mam nadzieję, że teraz zostaniesz i więcej nie uciekniesz!! booo...lanie! :D

    paznokcie mega megaaa! rozłożyły mnie na łopatki :) sa fantastyczne! ja oczywiście nie umiałabym takich zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. no wreszcie doczekalam sie postu! :) i to jakiego... pelen szacunek! :) w ogole nie widac przejsc kolorow. Po prostu fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne bardzo mi się podobają . Pokazałabyś jak je robisz.
    Wiesz, że nieszczęścia chodzą parami . U mnie często tak jest że jak jeden to i drugi pech.

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd ja to znam "kupię, jak skończę pozostałe" tak tak :D:D piekna tęcza!!

    OdpowiedzUsuń
  16. genilane ;ooo masakra nie moge sie napatrzec;) jak ja bym chciala takie umiec

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe słowa! :* Jeśli mi się uda moim niepełnosprawnym aparatem zrobić dobre zdjęcia do tutorialu mojego cieniowania to zrobię go na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow świetnie wyszło i te piękne długie paznokcie, ech marzenie

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :). Strasznie mi się u Ciebie podoba, bardzooo lubię czytać blogi tego typu :). Chciałabym zaprosić Cię do siebie :) http://hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ihihi chcesz być piekna na uro? Ty wariacie! :P :):****
    u mnie to jest tak, że na myśleniu o ćwiczeniach i deicie sie kończy :D:D:D no kurka nie umiem sobie odmawiac żarełka :( no co mam zrobic nooo :P

    ja też mam nadzieję, że teraz będziesz tu cześciej bo się stęskniłam i jak teraz znikniesz to będe ryczeć a chyba tego nie chcesz ? :P:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne pazznokcie, widać ze dbasz :) Cudowny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja ostatnio szaleję z zakupami przez Internet:P
    a to biżuteria z all, a to fryzjerskie kosmetyki do włosów, a to torebki-ciągle coś:P już czekam na 4przesyłki:P i wiem, że przepłacam za wysyłkę:/ jak podliczyłam to spokojnie miałabym na sweterek na jesien:P

    OdpowiedzUsuń
  23. No to faktycznie miałaś trochę tych problemów technicznych, haha ;)
    Wow, cudowne paznokcie, zawsze mazyłam by moje równiez były takie długie i zadbane, ale powoli zbliżam się do mojego upragnionego celu. Sliczne!
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie Ci to wyszło :) mi się takie nie udaje, a na dodatek teraz tak mi się złamały pazury , że aż żal.

    Co do bazy- odkąd mam Artdeco , nie wyobrażam sobie malowania cieniami bez niej. Kredki z NYX nie miałam, ale słyszałam o niej wieele razy i mam zamiar zamówić przy najbliższej okazji :) a właśnie, czy tylko biała jest taka dobra jako baza czy ogólem wszystkie z nyx tak mogą służyć ?

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszcze paznokci :) i piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  27. a no to chyba ze tak to sie nie dzwie ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  28. WIem wiem, domyslilam sie :) to piesek mojej przyjaciolki, Sylwii :) moj jest w 1. poscie, wabi sie Roni. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też bardzo ładnie, choć wbrew pozorom nie jest łatwo tak wycieniować lakierami do paznokci. Zdolna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  30. swietny pomysl;) podoba mi sie

    obserwuje i zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm..jedwab jest lepszy dla moich włosów, możliwe, że do serum się za bardzo przyzwyczaiły i już ni jest tak fajnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Zagląda zagląda, a nawet zaczyna obserwować :) Ja nie wiem jak robisz te paznokcie, ale jak to widzę czuję się jak ostatnia ciemna masa :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie ci wyszło te cieniowanie

    OdpowiedzUsuń
  34. zaglądam i czekam na kolejne wpisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. no kurde w końcu chce zostac fotografem :d a cooo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Paznokcie wyglądają cudnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Projekt Finish wymyśliła Kamila: http://kkamilaa.blogspot.com/ ale sądzę, że nie będzie miała nic przeciwko, gdy się dołączysz :) więc szybciutko bierz się za ozdabianie pazurków :P

    OdpowiedzUsuń
  38. nie ma za co :)) zycze powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. tak kochana to wlasnie taki jakby bazarek :) chciałam zamówic z allegro ale shopperów jest tyle, że balam się czy trafiena ten rodzaj jaki chciałam :) ta kosztowała 160 ale babka oddała mi ją za 100 :) uhandlowałam a jak :D

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja sie zastanawiałam co u Ciebie, czemu Cie nie ma :(
    fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mi sie bardzo podoba:) musze poszukać podobnych kolorem lakierów, żeby to zrobić. Ile kolorów użyłaś? Każdy paznokieć jest w 2 kolorach? Czy te "boczne" są z jednego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak każdy paznokieć jest dwukolorowy. Użyłam takich kolorów:
      mały palec: fiolet+niebieski
      serdeczny: niebieski+miętowy
      środkowy: miętowy+seledyn
      wskazujący: seledyn+żółty
      kciuk: żółty+ koralowy

      Usuń
  42. :OOOOOO jestem pod wielkim wrażeniem efektu !!

    OdpowiedzUsuń
  43. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  44. Excellent treatment solution, may be useful thank you
    Solusi pengobatan yang sangat baik, semoga bermanfaat terima kasih

    Obat herbal untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  45. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  46. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)