piątek, 28 września 2012

Róże na czarnym tle pod opaskę



Witajcie!
Dziękuję za przemiłe komentarze pod wcześniejszym postem, za to, że wciąż do mnie zaglądacie, a nawet Was przybywa :)



Dziś zdobienie, które powstało na skutek inspiracji nową opaską w stylu pin up. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i postanowiłam cos zmalować pod nią :) 



Wybaczcie za lekko starte końcówki, ale jedyne przyzwoite zdjęcia udało mi się zrobić już po 5 dniach noszenia…:(

Aaaa wspomnę tylko jakby co, że na zdjęciach mam MOKRE WŁOSY, nie tłuste ;)













Dzięki temu zdobieniu powstały paznokcie ślubne koleżanki. Wymalowałam na jej pazurkach takie właśnie różyczki, tylko w innej, bardziej  ślubnej kolorystyce i z małą dawką cyrkoniii. Żałuję, że nie miałam naładowanej baterii w aparacie by zrobić zdjęcie i się Wam pochwalić moim małym dziełem.







I jak Wam się podoba mój paznokciowo opaskowy zestaw? :)
Aaaa wspomnę tylko jakby co, że na zdjęciach mam MOKRE WŁOSY, nie tłuste ;)

W kolejnym poście zaprezentuje Wam moje cieniowane z rozmowy kwalifikacyjnej o prace i na ich podstawie obiecany tutorial jak cieniować paznokcie.

Pozdrawiam serdecznie!

110 komentarzy:

  1. jest i Łowczyni! diablico ja Cie uduszę za to, że Cie tu nie ma :(
    opaznikcie genialne, Ty to masz talent w łapkach masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle ślicznie :)
    nie podoba mi się to, że się tak obijasz moja droga i nie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego chcesz zmienic wygląd? ten jest super! dajże spokój babko :) a jesli już tak bardzo chcesz to pogrzeb w szablonach ;)
    gadaj co to za praca bo teraz ciekawośc mnie zżera jak tak napisałaś hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj wiesz co to ja Ci chyba nie pomogę.. mozliwe , że blogger cos zmieniał.. nie wiem :(((

    eee tam to nie tak źle.. trzeba trafic na dobra firme i mozna tam zarobic a jesli Twoja koleżanka zarabia całkiem przyzwoicie to znaczy, że nie jest źle i że warto sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo świata;) też bym tak chciała mieć zdobione paznokcie. Co do peelingu to fakt strasznie nie wydajny. Też mi straszył na dosłownie kilka razy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdobienie, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, identyczne jak ta opaska ;) Zdolniacha

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! Omieniałąm z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli przy każdym poście robie wielkie WOW i mysle sobie ze w zyciu sama nie dałabym rady czegoś takiego stworzyć, to musi to być coś naprawde genialnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny wzorek :) inspiracja również w moim stylu, więc patrzę z zazdrością :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło, zestaw bardzo efekciarski.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak Ty to zrobilas ; o jezu sa przecudne ;o idealne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolna jesteś! Przecudowne;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no oczywiście, że bedę trzymała kciuki :) napewno będzie wszystko super! :) zarobisz big kaskę i wpadniesz do mnie na zakupy hahahah :D ale to sobie wymyśliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne paznokcie <3<3<3 Sama je robilaś? Napiszesz jak? Blagam :D
    pozdrawiam, wpadnij do mnie ;)
    justallme-amy.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne <3 nie mam takich zdolności, ale podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno, Ciebie i Twoje arcydzieła na paznokciach powinni pokazywać w telewizji!
    jak będę kiedyś, w przyszłości wychodzić za mąż to przyjedziesz do mnie i zrobisz mi paznokcie:D? tak by wszyscy na weselu padli z wrażenia:D

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny zestaw mi sie podoba nawet bardzo :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są. ;p
    Chcę tak malować paznokcie jak ty..;D

    OdpowiedzUsuń
  21. jej! Świetnie ;)
    bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  22. That nails are perfect! Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany, rany, rany. One są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno u Ciebie nie byłam i to był chyba mój błąd!!!
    Cudne! Cudne! Cudne! Nie wiem, jak Ty to robisz, ale też bym tak chciała!


    + Zaprasza do mnie na bloga na konkurs. Prosty, przyjemny i z nagrodami :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie pomalowałaś i ozdobiłaś paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. paznokcie wyglądają przepięknie! ♥
    zazdroszczę talentu! :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale piekne paznokcie! Inspirujacy blog, wiec bede zagladac tu czesciej :!)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealne paznokcie !
    Są dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne!! zrób proszę tutorial tego koka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne!!! Szkoda, że nie piszesz.. Jesteś normalnie genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz świetne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny wzór i śliczna opaska :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog :)

    ZAPRASZAM DO MNIE;
    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Co prawda nie lubię żadnych ozdóbek na paznokciach ale podziwiam cierpliwość i talent.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog. ♥
    Klikniesz w baner Sheinside na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna. ;*
    http://little-black-cherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne paznokcie ;*
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba Twój mani, chciałabym taki sobie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  38. his blog is very special, I am very interested in it, I am happy to visit this blog. Do not forget to visit my blog too: http://goo.gl/hR6HZN

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne :3 zawsze mnie zastanawiało jak ktoś potrafi takie coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń

  40. already several times I refer to the article you are currently manage it turns out after I see the results are very good for the insight or knowledge I

    thank you very much ^^
    Pengobatan gondok beracun sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  41. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  42. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Excellent treatment solution, may be useful thank you
    Solusi pengobatan yang sangat baik, semoga bermanfaat terima kasih

    Obat herbal untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  45. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  46. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  47. go raibh maith agat eolas an-úsáideach dúinn, súil againn gur féidir an bhlag seo ar aghaidh le bheith úsáideach dúinn. Beannacht rathúil i gcónaí ó siopa zahra luibhe

    OdpowiedzUsuń
  48. Grazie per le informazioni, molto utile, e il successo dei nostri saluti Indonesia indipendente

    OdpowiedzUsuń
  49. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  50. selamat siang, salam blogger, sobat.
    ijin berkunjung untuk berkomentar yah, :D
    perdana nih,
    sukses yah buat blog nya :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Perfect appearance, interesting and very beautiful, stylish clothes today are more riveting
    Cara Membersihkan Rahim Setelah Melahirkan
    Obat Buah Zakar Besar Sebelah

    OdpowiedzUsuń
  52. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  53. hai sobat, salam kenal yaa...
    ijin menyimak dan berkomentar...

    OdpowiedzUsuń
  54. topik yang dibahas sangat menarik, saya senang bisa berkunjung ke blog anda.

    OdpowiedzUsuń
  55. I like the way your delivery , the article also contains good information.

    OdpowiedzUsuń
  56. maaf dan terimakasih atas kelancangan saya berkunjung ke artikel ini

    OdpowiedzUsuń
  57. very interesting article and contain useful information. thank you

    OdpowiedzUsuń
  58. Content Andari Very helpful serve Once for Me . hopefully can consistently present the Content Quality is shown to the reader . thank you

    OdpowiedzUsuń
  59. happy, every time visiting your blog must always provide useful topics .

    OdpowiedzUsuń
  60. Good day, hopefully today can be better than the day before.

    OdpowiedzUsuń
  61. Good afternoon, hopefully this sunny day and keep the spirit to work.

    OdpowiedzUsuń
  62. I was impressed with the article you wrote, many benefits that I can take. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  63. Thanks for sharing the information. I'm always waiting for the latest information from you.

    OdpowiedzUsuń
  64. thank you have been faithful to provide useful information for me, I hope you stay healthy and do not run out of ideas.

    OdpowiedzUsuń
  65. The article was very unusual, I was impressed with your achievement today. hopefully we can continue to spread the benefits. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  66. many things I have learned from the article that you serve, everything is beneficial for me. thank you

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapewniamy lekarstwa do leczenia różnych problemów zdrowotnych, stosując lek, który został przewidziany i ziarna można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  68. the information is very helpful, I wait for the next update. thank you

    OdpowiedzUsuń
  69. I was happy to get knowledge of your article, I hope you continue to write and share knowledge. thank you

    OdpowiedzUsuń
  70. articles were very helpful at all, any reading your article, I always get a new lesson. Thank you very much

    OdpowiedzUsuń
  71. very happy always got new knowledge when they visit your blog, your content is very high quality. thank you

    OdpowiedzUsuń
  72. content is very nice, simple language but still understand what it would be submitted. thank you

    OdpowiedzUsuń
  73. thanks for this helpful article, I am very happy to continue visiting your blog.

    OdpowiedzUsuń
  74. the content that you create a very interesting and contains a lot of science, I am very pleased to visit your blog. thank you

    OdpowiedzUsuń
  75. the content that you create a very interesting and rewarding. I am happy to continue to enjoy your content. thank you

    OdpowiedzUsuń
  76. the content that you create a very interesting and contains many benefits. I learned many things after reading your article. thank you

    OdpowiedzUsuń
  77. Your blog is very remarkable, each visit is always something new that I get. thank you

    OdpowiedzUsuń
  78. Your article is very useful for me, and I'm sure there are many people who are already taking advantage of your content. thank you

    OdpowiedzUsuń
  79. I have taken many benefits of your content, I hope you can continue to provide the best to the readers. thank you

    OdpowiedzUsuń
  80. I never get tired of visiting your blog, I really enjoyed every information I get. thank you

    OdpowiedzUsuń
  81. I really enjoy reading your article, a lot of knowledge that I can get on your blog. thank you

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wypowiadania się!

Proszę nie pisać komentarzy w stylu "obserwujemy?". Ja zaglądam na KAŻDEGO bloga, którego autorka mnie skomentuję i zazwyczaj je obserwuję. Nie robię tego interesownie, więc jeśli Ci się mój blog nie podoba nie obserwuj go, ja nie wymieniam się obserwacjami. Po prostu nie chcę "obserwarotów z łaski" ;)

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze! odpowiem na wszelkie pytania:)